6 Mart 2014 Perşembe

VANİLYA CLUB 2014 MART KUTUSU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Öncelikle bugün şahsi işlerim için koşturma halinde olacağımdan yorum veya maillerinize geri dönüşlerimde aksaklıklar yaşanabilir şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim :)


Gelelim asıl konumuza dün yine ayın 5iydi ve vaniya club kargosu kapıyı çaldı.Yine heyecanla açıldı :)
Genelde vanilya magazin dergisinin içerisinde o ay tanıtılan ürünler kutunun içerisinde oluyor , bu ay dergide kutudan çıkmayan en azından benim kutumdan çıkmayan bir çok ürünün açıklaması vardı sanırım kutular arasında bir kaç farklılık var ama bu ayın kutusu kocaman bir bronz pudrayla geldiği için beni fazlasıyla tatmin etti . Detaylar için aşağıda ki satırlara buyurun :)


Bu ay kutunun içerisinde ; Lcn bronz pudra - alessandro manyetik oje seti ,el peelingi lancester cilt bakımı ürünleri vardı ve tabi ki benim ilk dikkatimi çeken pudra oldu.

Lcn ürünlerini daha önce yine vanilya club kutularından çıkan seçenekleriyle kullanmıştım ama bence genel olarak kaliteli olduklarını düşünüyorum.Pudranın boyutu resimden gördüğünüzden daha devasa , 4 renkten oluşan ürün isterseniz pudra,allık,kontür ve far amaçlı kullanılıyormuş , içerisinde bolca ışıltı var bu yüzden ben sadece allık veya far olarak kullanabilirim ve tabi inşallah yapısı da tipi kadar güzeldir umarım :) 


Vanilya club sayesinde son senelerde hiç el ve ayak bakım ürünü almadım ve hatta hepsini bitiremediğim için blog satışı yaparken bazılarını hediye olarak kargolara ekliyorum . Alessandro ürünleri bence çok güzel eminim bu peelingde gayet başarılıdır.

Lancester markası benim bir dönem düzenli kullandığım markalardan biriydi.Yukarıda görmüş olduğunuz minik testerlar ( evet onlar tester )  gece bakım kremleri.Ben rutinim dışında çıkmayı sevmediğimden yine bu ürünleri blog satışlarımda hediye edeceğim.

27 yıllık hayatım boyunca sürmediğim ve hiç sürmeyeceğim bir oje rengi varsa oda kahverengidir sanırım.Bu minik paket mıknatıyla şekillenen bir oje seti ama keşke ojenin rengi başka olsaymış,Daha önce flormarın bu ürününü kullanmış fakat ne yazık ki başarılı olamamıştım ama yinede merakımdan mutlaka deneyeceğim.

evet bu aylıkta bu kadar :) bir daha ki kutuda görüşmek dileğiyle ;)


1 yorum:

  1. Güle güle kullanın. Guzel urunler gibi gorunuyor.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...