21 Nisan 2014 Pazartesi

AVON ''FOOT WORKS'' PAPAYALI AYAK BAKIM LOSYONU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Kış boyunca kapalı ayakkabı giymekten zaman zaman havasız zaman zamanda tırnak yapılarından dolayı ayakkabılarla sıkıntı yaşadığımız değişik mevsimler geçirdik.Vazelin vb. gliserinli kremler kullanarak bu durumları telefi etmeye çalışsak da düzenli pedikür ve ayak bakımının hayat felsefesi olması şart.

Tabi ki sözüm meclisten dışarı ama ayak bakımını sadece oje sürmekten ibaret sanan hanımlar ne yazık ki bu konuda yanılıyorlar,ki çoğu beyin bu konuda bizden daha  takıntılı ve son derece titiz olduğunu biliyoruz ki açık ayakkabı kullanmıyor olmamalarına rağmen.

Açık ayakkabı mevsimi yavaş yavaş yaklaşırken bende tüm kış kullanıp çok memnun kaldığım bir ayak bakım kreminden bahsetmek istedim size.


Avon'un foot works adlı bir seride satışa sunduğu krem bizim eve nasıl ve kim tarafından sokuldu inanın hiç bir bilgim yok ama bundan sonra bittikçe alacağım ürünlerden birisi oldu.

*Önceleri şeftali sandığım krem papaya meyveli.
*Turuncu bir rengi var ve gerçekten içerisinde ki meyvenin hakkını veren cinsten.
*Kolay emilen bir yapısı olmasına rağmen sürüp üzerine çorap giydiğim halde etkisini kısa bir sürede gösterip ayakkarımı yumuşacık yapıyor.
*Losyon olması benim için ideal çünkü ben yağlı kremleri sevmiyorum .
*Koku konusunda takıntılı olanlara kötü haber; özellikle meyve özlü kokular sevmiyorsanız uzak durmanızı söyleyeceğim çünkü buram buram bir papaya kokusu mevcut ve gayette kalıcı.

*Ben yukarıda ki koku durumundan oldukça memnunum hatta kendimi kaybedip kremi yemekten korkuyorum çünkü sanki has papaya püresi kullanıyormuşum gibi geliyor.
*Aynı kremin ferahlatıcı ayak spreyi de varmış ama daha yeni öğrendim ne yazık ki :(
*Foot works avonun ayak bakımıyla ilgili piyasada olan bir serisi bu sebeple tabi ki sadece papayalı değil kirazlı vb. başka meyvelerden de olan kremleri var.
*Avon marka ürünlerin sadece satış temsilcilerinde satıldığını hatırlatmama gerek yok sanırım .Ürünlerini incelemek ve satış bilgilerini öğrenmek için sitelerini ziyaret edebilirsiniz.


Eğer avon ve ürünlerini seviyorsanız bu kremi mutlaka edinmenizi tavsiye ederim.Ben evde tesadüf bulduğum için fiyatını ne yazık ki bilmiyordum ama 20TL gibi bir fiyatı var sanırım.



2 yorum:

  1. kokusu çok güzeldir eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz meyve kokuları sevenler için şahane bir kokusu var , gerçekten taze papaya kesip sürüyormuşsun gibi geliyor :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...