29 Nisan 2014 Salı

BENEFİT BİG EASY BB KREM ( begie ) !

Herkese güzel günler
Uzun zaman önce benefitin duyurusunu yaptığı ve merakla beklenilen bb kremi artık ülkemizde sephora mağazalarında satılmaya başlandı.


Özellikle yağlı ciltler için fazlaca övülen ürün benimde fondötenlerden sıkılıp yazlık cilt ürünlerine geçiş yaptığım sıralarda karşıma çıktı.Fiyatının yüksekliğinden dolayı almadan önce yorumları okuyup beklemek istedim ama ne yazık ki yeni bir ürün olduğu için kendimi kobay olarak kullanmaktan başka çare bulamadım:)

*Ürün kremsi yapıda,fazla akışkan değil ama çokta  koyu kıvamlı değil,bir cilt ürününe göre ideal bir formda.
*Normalde 6 renk tonu olan big easy'nin benim aldığım Aqua Florya sephora mağazasında 4 rengi vardı.Ülkemize sadece 4'ümü geldi yoksa o mağazada mı öyle bilemedim.
*Ben normalde baya beyaz tenliyimdir ama bir kaç kere solayuma girdiğim için rengim kırıldı ama yinede beyaz ten kategorisinde sayıldığım halde bana renk skalasında ellerinde olan en koyu rengin uyması , koyu tenliler için hayal kırıklığı olabilir.



*Ürünü fondöten olarak,kapatıcı hayaliyle alırsanız fazlasıyla hayal kırıklığına uğrarsınız çünkü ürün bb krem kategorisinde.
*Kapatıcılığı yüksek değil,hatta düşük ama yüzde ki cansız görüntüyü alması ve kremin yapısından dolayı bıraktığı kadifemsi his benim çok hoşuma gitti.
*Yüzünüzde hissetmiyorsunuz desem abartmış olmam bence.


*Yağlı ciltler için verdikleri vaatlere tamamen katılıyorum,ilk defa bir üründe parlama,kusma problemi yaşamadım üzerine pudra vb. bir ürün sürmediğim halde.
*Tabi siz kapatıcılığını uygun tonda bir pudrayla arttırabilirsiniz eminim görüntü dahada hoş olacaktır.
*Kusurlu bir cildiniz varsa ve istediğiniz kapatıcılıksa ne yazık ki bu ürünü size tavsiye edemeyeceğim.


*Her cilt ürünü gibi bunu da gün sonunda uygun temizleyiciyle çıkarmanızı ve ne olursa olsun yüzünüzde,gözünüzde makyajla uyumamanızı tavsiye ederim.
*Ambalajı plastik.Benim için gayet ideal çünkü cam şişe ürünler çantalarda  ağırlık yapıyor ve yer kaplıyor.

Ben genel olarak big easy'i çok beğendim.Benim için özellikle aradığım parlama yapmayan,yağlı ciltlere uygun,hafif bir ürün olduğu için bu konuda gerçekten inandığım markalara bütcemi açık tutabiliyorum,benefittte benim 2 senedir belirli ürünlerini rutin şekilde kullandığım ve cilt tipime uyan bir marka olduğu için daha önce ürünlerini kullanmadıysanız tavsiye ediyorum.
Mutlu günler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...