22 Nisan 2014 Salı

BENRİ PEELİNG ETKİLİ PAMUK !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Başlığı okuyanlar ve gratis'in meşhur benri pamuklarını bilmeyenler ''nasıl yani ?'' diye bir soru sorabilirler önce :)

Benri markası gratiste satılan ve pamuk,sabun,kulak temzileme çubuğu vb. ürünleri olan bir isim.
Tanışmamız doğal olarak gratis indirimlerinde herkesin sepet sepet pamuk stoğu yapmasıyla başladı.Hayırdır ne oluyor ya ? demeye kalmadan 2tl gibi bir fiyata aldığım pamuklardan çok memnun kaldım bende.

Makyaj temizleme pamuğu olarak satılan kare pamuklar tabi ki her markada var ama ne yazık ki tonik veya H2O kullanımlarında eriyip gidiyor ve yüz bölgesinde tüycük bırakabiliyor.Benri pamuklarda böyle bir durum söz konusu olmadığı için ben şahsen çok memnun kaldım ve gratisten alışveriş yaptıkça ihtiyacım olmasa bile stok yaptığım bir ürün haline geldi.


Yukarıda durum son zamanlarda ne yazık ki biraz aksamaya başladı çünkü çevremdeki hiç bir gratiste normal kare pamuklardan bulamıyorum sanırım stoklarında bir sıkıntı var .Yine böyle bir arayış içerisinde dikkatimi benzer ama peeling etkili olduğunu öğrendiğim pamuklar çekti.Çok merak ederek bir paket aldım ve sizler için yorumlamak istedim.

*Bir tarafı normal bir tarafı resimlerde gördüğünüz mavi taneciklerle kaplı olan pamuktan peeling etkisi adına pek bir ümidim yoktu ama beni gerçekten çok şaşırttı.
*Ben makyajımı Bioderma H2O suyla çıkardığım için bir miktar dökerek nazik hareketlerde yüzümde gezdirdim.
*Eğer hassas bir cildiniz varsa bu pamuklar size göre değil çünkü peeling etkili kısmı gerçekten sert ve etkili.
*Ben ıslattığım için daha yumuşak bir hal aldı ama bence o kısmına krem,süt tarzı ürünler dökülerek kullanılması daha mantıklı olacaktır.

*Makyajı güzelce çıkardığı bir gerçek ama göz bölgesinde kullanmaya uygun değil.
*Her ne kadar diğer yüzü normal olasa da ister istemez üzerinde ki ürünü emdiğinden kullanışsız bir hal alabiliyor.
*Ben peeling etkili ürünleri çok sevdiğim için çok yaratıcı buldum ama yukarıda dediğim gibi eğer hassas ve kızarmaya müsait bir cildiniz varsa bu pamuk sizler için pek uygun değil.
*Sert bir pamuk olmamasına rağmen eriyip gitmemesi bence başarılı.

Eğer denemek isterseniz gratis mağazalarından alabilirsiniz.
Sevgiler

1 yorum:

  1. Bunu ilk kez görüyorum ilginçmiş görürsem alacağım mutlaka :)

    Bloğuma da beklerim :)
    ojembordo.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...