16 Nisan 2014 Çarşamba

CLİNİQUE ''ALL ABOUT EYES'' GÖZ ÇEVRESİ SERUMU !

Herkese tekrar tekrar güzel günler :)
Cilt bakımı konusunda son aylarda kullandığım ürünleri minimuma düşürdüğümü bir kaç yazımda detaylı bir şekilde belirtmiştim.Yok yağı,yok serumu,osu busu dersen ben ciltlerin normalden fazla yorulduğunu ve cilt yapısına göre herkesin kırışıklığı,sarkıklığı vb. deformansyonu olacağını  kabullenmiş ve kafama takmamış bir birey olarak bu konuda cerrahi müdahale dışında pek etkili sonuçlar olmadığını düşünüyorum.

Cilt bakımını bir kenara koyalım 20 yaşımdan beri ne zaman bakım içerikli bir ürün almaya bir yerlere girsem göz altı kreminiz var mı ? göz altı kremi kullanıyor musunuz ? alında alın , kullanın da kullanın diyen satış danışmanlarıyla karşılaştım. İnadımdan ve üşengeçliğimden itiraf ediyorum ki bu yaşıma kadar göz altı kremi kullanmadım ( yaş 27 ) ...


Geçenlerde bir sephora ziyaretimde yıkama köpüğü alırken mağazanın cilt bakım uzmanı yine yüs puanlık uzman sorusunu sordu ''göz altı kremi kullanıyor musunuz ? '' tam ağzımı açacaktım ki yüzümden anlamış olacak ki off bende çok üşeniyorum ve sevmiyorum o yüzden size pratik bir ürün önereyim dedi :)


Clinique ''all about eyes'' göz çevresi serumu ...
*Tüp görünümlü ürün şişmiş,yorgun gözüken göz altlarına bakım yapmaktan çok canlandırmayı hedeflemiş.
*Ucunda ki çelik bilye aparatıyla hem göz altlarına masaj yapıyor hemde çelik olduğu için sürdüğünüzde buz gibi canlandırıcı bir his veriyor.
*Bana günde 2 kere kullanmam önerildi ama fazlasıda öldürmüyormuş.
*Özellikle buzdolabında koymam ve buz sayede ürünün soğukluğunu etkili bir şekilde hissetmem tavsiye edildi ama buz dolabında 2 günden sonra ürünün yapısı oldukça sertleşmeye başlıyor bu yüzden ben dışarıda tutmayı tercih ediyorum , ucunda ki çelik sayesinde yinede soğuk oluyor.

*Zamanla göz altına aydınlık görünüm sağlar ve koyu halkaları giderir vaatlerinden sadece bir tanesi benim dikkatimi çekti.Gerçekten göz altında bir ferahlık ve aydınlık yaratıyor ama koyu halkalar konusunda bir şey diyemeyeceğim çünkü karşılaştırma yapacağım bir koyu halkam yok.
*İçerisinde kafein,antioksidan ve yatıştırıcı tonik varmış.
*Herhangi bir kokusu yok varsa bile benim burnuma gelmedi.
*Ürünü sürdükten sonra göz altlarınız geriliyor ve daha canlı oluyor.
*Benim gözlemlerime göre ürün göz altlarını biraz kurutuyor çünkü yağ içermeyen bir ürünmüş bu sebeple normalde kuru bir cilde sahipseniz nemlendiricinizle birlikte kullanmanızı tavsiye ederim.


Ben hem pratik oluşundan hemde verdiği ferahlıktan dolayı çok memnun kaldım ama koyu renk halkalar,fazlasıyla şişlik,kırışıklık vb. sorunlarınız varsa bu ürünün size çok çok yardımcı olamayacağını yanında mutlaka yardımcı bir ürüne ihtiyacınız olacağını da söylemek isterim.Ben genel olarak clinique cilt bakım ürünlerini çok başarılı buluyorum eğer daha önce denemediyseniz mutlaka şans vermelisiniz.

Sevgiler .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...