3 Nisan 2014 Perşembe

EN KULLANIŞLI FAR PALETLERİ !

Herkese hafta sonuna 2 kala güzel günler :)
Son zamanlarda göz makyajlarına olan ilgimde hatrı sayılır bir artma olduğu için özellikle farlar oldukça dikkatimi çekmeye başladı.Ben normalde düğün dernek dışında far sürmeyen biri olduğum için 1 tek far paletim dışında evde hiç farım yoktur,elimde olan paletse yıllarca beni idare edebilir.


Yukarıda ki ilgisizlik durumu geçenlerde mac den meşhur far karıştırma fırçasından ( numarasını unuttum ya :)) alana kadarmış çünkü o fırçayı aldığımdan beri ne zaman göz makyajı yapsam ( özellikle dumanlı,buğulu tarzda ) kime yaptırdın makyajını diye soranlar oluyor,bu konularda öyle beceriksizdim ki durum o kadar
şaşırtıcı oluyor.En kısa zamanda kullandığım fırçayla ilgili detaylı bir post da hazırlayacağım tabisi :)

Eğer son zamanlarda sizinde farlara karşı bir ilginiz varsa dönemin en kullanışlı far paletlerini tanıtmak isterim.İlk defa palet alacaklar veya elinde ki paleti bitirip yenilemek isteyenler ekran başına :)

Urban Decay markasının ''Naked'' adlı seri far paletlerinden benim en sevdiğim Naked 2 ..hem renklerinin kullanışlı olması hemde 1 ve 3 ün renk tonları konusunda çok farklı olmamasından dolayı 2'ye denk gelerek aldım ve bir daha bu konuda heveslenmedim.1 senedir kullanmama rağmen hala yeni gibi duran paletim hem fırçasının kullanışlı olmasından hemde içerisinden çıkan minik lipglossun yapısının güzelliğinden dolayı benim favori paletimdir.


The balm shady lady ..Aslında renkleri pek benlik olmasa da gölgelendirme,renk geçişlerini yumuşatma ve değişik renkler oluşturmak amacıyla alınabilecek kullanışlı far paletlerinden biridir.Nakeddan daha kolay ulaşabileceğiniz palet gratis mağazalarında satılıyor.Hatta the balm markasının bu paleti dışında da oldukça kullanıştı ve güzel paletleri var bulursanız özellikle indirim zamanları kaçırmayın derim.

Mac far paletleri ...paletleri diyorum çünkü mac mağazalarında isterseniz yukarıda ve aşağıda gördüğünüz gibi koleksiyonlara dahil olan hazır far paletlerinden alablirsiniz istersenizde 4lü veya daha fazla gözden oluşan boş far paletlerinden alarak kendiniz bir far paleti oluşturabiliyorsunuz.hem kendi zevkinize hitap ediyor hemde uzunca bir müddet sizinle oluyor.




Esste lauder ..daha önce kullanmadığım çünkü boyutuna göre fiyatını yüksek bulduğum için almadığım bir far paleti.Youtube da bu paletle yapılmış bir makyaj videosunu tesadüfen seyredince hayran kaldım ama yinede alacağımı pek düşünmüyorum ama denk gelirseniz mutlaka edinin derim.

Ve son olarak flormar paletleri ..son dönemlerde ambalajlarını ve içeriklerini yenileyen flormar kalite olarak da kendini ispat etmeye başladı bence.Ben çok önceleri başka bir ambalajda aldığım minik 4lü far paletlerinden oldukça memnun kalmıştım.Hesaplı ürün arayanlar için güzel bir seçenek bence denemenizi tavsiye ederim.

Daha bir çok markanın dillere destan far paletleri mevcut ama hem renk tonları hemde yapısal olarak kullanışlı olan ürünler arasında başı çeken marka ve modeller yukarıdakilerdir kuşkusuz.

Bir sonra ki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiler :) 

2 yorum:

  1. Naked ve shady lady benimde en sevdiklerim cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seçimlerimin doğru olduğuna sevindim o zaman :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...