4 Nisan 2014 Cuma

GİDELİM BURALARDAN 1 !

Herkese günaydınlar ve güzel günler ..
Sabah sosyal medya hesaplarımdan günaydın mesajımı iletirken ''bugün gidelim buralardan diyenlerin günü olsun '' demiştim.Sonra durdum düşündüm de benim gidelim buralardan dediğimde gitmek istediğim yerler nereler acaba diye ? Çok uzun olmasa bile az /öz ülke ve şehirlerle listemi şimdilik noktaladım.Sonlandırdım demiyorum çünkü eminim hatırlayamadığım bir sürü yer vardır.Şimdilik volume 1 diyeceğim bu yazım ileryen günlerde aklıma gelen yerler,beğendiğim oteller,mutlaka gezilmesi gereken yerler olarak belki bir seri haline gelebilir ;)


1-DUBROVNİK : Dubrovnik ya da eski adıyla ragusa Hırvatistan Adriyatik denizi sahilinde bulunan,orta çağdan kalma tarihi eserleriyle ünlü bir şehirdir.Ben ilk defa meşhur bir tatil acentası kataloğunda resimlerini görüp vurulmuştum ama genelde sahilleriyle ünlü ülkelere yazın veya ilkbahar ayalarında gitmek istediğim için bir türlü fırsatım olmadı yani denk gelmedi.Bu sene kısa bir yurt dışı seyahati veya sakin sessiz bir balayı planınız varsa bakmanızı tavsiye ederim.


2-SANTORON / SANTORİNİ : Bizim italya adı santorini olarak bildiğimizi Yunanistan'ın 200 km güney doğusunda yer alan volkanik adalar grubunu daha önce duymuşsunuzdur belki.Son dönemlerde hem yakınlığıyla hemde tur şirketlerin yaptığı hesaplı kampanyalarla turist akınına uğrayan santorinide yine bir türlü fırsat bulup gidemediğim yerlerdendir.Bir kış döneminde Yunanistanın hatrı sayılır belirli bölgelerini gezmiş olsam da ege denizi tarafında bulunan adalar biraz uzak kaldığı için ve tabiki mevsimsel durumdan dolayı ertelenmişti.İnşallah en kısa zamanda hayallerimi gerçekleştirmek dileğiyle :) 

3-FRANSA / NİCE : Şu zamana kadar yurt dışı seyahatlerimi ne yazık ki pek bilinçli yaptığım söylenemez.Hem geçmiş zamanlarda ki yaş küçüklüğünden hemde yurt dışını sadece tarihsel alan gezip,panoramik tur atıp otelde uyumak olduğunu zanneden ben şimdi kafamı taşlara vuruyorum Fransa'ya gidip de nasıl güneye güneye ilerlemezsin diye :) evet Nice fransanın güneyinde kalan Marsilya ve Cenova arasında bir şehirdir.En önemli turizm ve eğlence şehirlerinden biridir,hayalinizde bir fransa turu varsa mutlaka listenize ekleyin. 

4-MONTE CARLO / MONACO : Monaco'nun kumaraneleriyle ünlü şehri Nice'den çıkınca azcık kuzeydoğu tarafına ilerleyince ziyaret edebileceğiniz yerlerden biri.Ben tv de bir ''gezelim görelim '' programında seyretmiştim , kumara merakım yoktur ama güneşle apaydınlık ve rengarenk olan bu şehir benim ''gidelim buralardan''listeme o gün eklenmişti.


5-İTALYA / ROMA : Geçen senelerde 10 günlük bir geziye dahil ettiğim Roma benim yaşayabileceğim şehirlerden biri.Daha önce gitmeme ve gezmedik yer bırakmamama rağmen yine,yeniden,her zaman listemde kalacak bir şehir yazları fazlasıyla sıcak olan Roma'ya bu mevsimde yada yaz sonunda gitmenizi tavsiye ederim.

6-ANTALYA / KAŞ : Yine çocukken gittiğim ve hiç bir şey hatırlamadığım şehirlerden,bölgelerden bir tanesi ..bir kısım ama ne yapacaksın çok sıkıcı hiç bir şey yok dese de diğer bir kısım ise;mutlaka gör denizi şahane diyor.Benim istediğim,aradığım dımtıs,dımtıs bir yaşam olmadığı için denizisin güzel olması ve sessiz sakin olması herşeye değer ayrıca dalış meraklılarına bu bölgeyi mutlaka ziyaret etmesini tavsiye ediyorum,gitmeyen bin pişmanmış :) 

7-SEDEF ADASI / ELİO : Daha önce beni gibi duymayanlarınız varsa sedef adası öyle çok uzaklarda değil deniz taksiyle ya da belirli ada vapurlarıyla 1 saat süren ada İstanbul'da.Tek bir yeri bulunan adanın meşhur işletmesinin adı Elio :) ama ne yazık ki konaklayacak yerleri yok,günü birlik Yakın uzaklar arayanlara tavsiye ederim :) 


8-MUĞLA/MARMARİS/SELİMİYE : Muğla dedin mi hemen akla gelen bodrum'un laf kalabalığından sıkılan ben geçenlerde instagramda  marmaris'in selimiye köyünde bir otel keşfettim.Daha önce gitmedim ama sitelerinde ki görsellerin rüya gibi olduğunu düşününce ne kadar kötü olabilir ki dedim  ve listeme ekledim.
Swan Lake adında ki otel hakkında ki görselleri ve detayları incelemek için buraya tıklamanız yeterli ...


evettttt :) yukarıda ki liste biraz daha düşünürsem uzarr gider :)
Allah herkese istediği herşeyi nasip etsin inşallah ...
Aklınızdan,kalbinizden,yüreğinizden gerçekten istediğiniz,dilediğiniz herşey gerçek olsun :) 
Mutlu hafta sonları...






9 yorum:

  1. En çok santoriniyi görmek istiyorum umarım bu hayalimi bir gün gerçekleştireceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde özellikle yazın en çok gitmek istediğim yerlerden birtanesi ama ne yazık ki kısmet olmadı daha ..inşallah sizinde hayaliniz en kısa zamanda gerçek olur :) sevgiler

      Sil
  2. Sedef Adası'nda otel yok. sözünü ettiğiniz "Elio" bir restorandır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız şçin çok teşekkürler ..gerekli düzeltme yapılmıştır..sevgiler

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Santorini'ye gitmeyi bende çok istiyorum.
    Marmaris'e de hiç gitmedim orayı da merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marmarisi tesadüfen birebir gitmiş birinden instagramda keşfettim fotoğrafları görünce hayran kaldım,araştırınca öyle bir yer çıktı karşıma bende çok merak ediyorum doğrusu :)

      Sil
  5. Kaş kesinlikle gidilesi ve görülesi, kalınası biyer, Selimiye'de daha fazla popüler olmadan gidilmesi ve kalınması gereken yerler arasında, oraya giderken yol üstünde Akyakaya'da mutlaka uğramanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok duydum Akkaya'yı ama bir türlü gitmek kısmet olmadı , gidelim buralardan listeme orayıda ekliyorum :) tavsiye için teşekkürler
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...