26 Nisan 2014 Cumartesi

HAPPY HORMONE 2 !

Herkese günaydınlar ve mutlu günler
Bu sıralar yoğunluktan dolayı blog yazılarından biraz aksamalar olabiliyor , her ne kadar yazıların zaman ayarına hazırlayıp yayınlanması gibi bir kolaylığımız olsa da bazen insanın içine sinmiyor o durum çünkü ben yazılarımı planlı değil spontane bir şekilde yazıyorum.

Başlıkta ki ''2'' yazısını gören ve daha önce tee mart ayında yazdığım happy hormone 1 'i okumayanları daha doğrusu bakıp , ağız sulandırmayanları buraya alıyorum .

Happy hormone yani mutlu hormon,mutluluk hormonu dediğimiz şey bir çok şeyle çalışabilir ama benim için yeme,içme,çiçekler ve maximum renkteki sunumlar baş tacıdır.

Daha fazla uzatmadan sizi görsellerle baş başa bırakıyorum :)
Herkese mutlu hafta sonları ...

Not : Happy Hormone benim pinterest deki panolarımdan birinin adı.Eğer sizde pinterest kullanıyorsanız veya takip ediyorsanız beni eklemeyi unutmayın.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...