30 Nisan 2014 Çarşamba

MAC ''OİL CONTROL LOTİON'' !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bu sıralar farkettiyseniz hep bir cilt ürünü tanıtımı yapıyorum çünkü yaz ve nemli havalar yaklaştığı için yağlı ciltlere uygun olan ürünlerden beğendiklerimi paylaşmak farz oldu.
Farz oldu diyorum çünkü yağlı veya karma ciltler bakılması zor,özen gösterilmesi gereken,doğru ürünleri kullanmadıklarında sıkıntı yaşacak cilt tiplerinden 2si ne yazık ki .Sivilceye meyilli,yağlı ürün kullanımlarında bolca parlama yaşayabilecek ve hassasiyet seviyesi yüksek bu ciltlerle ilgili yapılan en büyük yanlışlardan biri ise ; ''ya benim cildim zaten yağlı , nemlendirmeye gerek yok '' zihniyetidir.

Duştan çıktığında tertemiz normal yağ ve nem dengesinde gözüken bir cilt eğer uygun bakım kremleriyle nemlendirilmezse bir süre sonra kendi kendine faaliyete geçip kendi işimi kendim görürüm diyerek yağ üretmeye başlıyor , bu hatayı makyajdan önce yapanlarınsa vay haline .


Ben bilinçli bir tüketici olduğumdan beri son yıllarda düzenli olarak nemlendirici kullanırım,size şu şu marka,illa şu krem diyemeyeceğim ama son zamanlarda mac kozmetik alışverişlerimde verilen testerlardan veya seyahat boyu ürünlerden denediğim kadarıyla mac'in kozmetik ürünleri dışında cilt bakım ürünlerini de çok başarılı buluyorum.

OİL CONTROL LOTİON
*Eğer yer yer kuru yer yer yağlı yani karma bir cildiniz varsa size losyon değilde normal kremler daha uygun olacaktır.Çünkü losyonların nem seviyesi kuru bölgelere ne yazık ki yeterli olmuyor bence.
*Ben losyonları hep yağsız,su bazlı ürünler olarak hayal ettiğim için her zaman cildime çok uygun bulurum ve verdikleri hislerden de çok hoşlanırım.
*Oil control kremimizde bir losyon bu sebeple sürdüğünüz zaman yağlı,vıcık,vıcık,kurumayan bir his bırakmıyor,aksine hemen emiliyor ve yumuşacık bir dokunuş bırakıyor.
*Cildi kesinlikle kurutmuyor.

*Ben aklıma geldikçe ama genelde yüzümü yıkayıp,temizledikten sonra nemlendirici olarak kullanıyorum.
*Belki benim abartmamdır böyle bir iddiaları var mı bilmiyorum ama kullanmaya başlayalı kısa bir süre olmasına rağmen cildimde bir aydınlık farkediyorum.
*Gelelim en önemli özelliğine yağ salgısını dengede tutuyor mu ? eğer cildinize rutin bakımlarınızı yapıp,iyice temizleyip gece yatmadan önce uygularsanız sabah normalden de daha az bir yağlanma farkedebiliyorsunuz.
*Sabahki cilt temizliğinizden sonra uygulayıp sonra üzerine makyaj yaparsanız bence tüm gün sizi idare ediyor,tabi ürünü sürüp makyaj yapmadan önce 5-10 dk. beklemeniz gerekebilir cilt iyice emsin diye çünkü bu ürün kesinlikle bir makyaj bazı değil , o amaçla kullanırsanız memnun kalmazsınız ve tabi yine uygun kozmetik ürünlerini kullanırsanız farkı görebilirsiniz yoksa kremin bir suçu yok :)


Ben deneme amaçlı seyahat boyunu edindim önce hatta akşam çok geç yatıp sabah cildimi canlandırıyım mutlaka diyorsam bazen mac strobe kremle karıştırıp kullandığım oluyor.Gerçekten ikisi karışınca çok hoş duruyor ciltte ama strobe kremi az miktarda damlatmanızı tavsiye ederim. Mac strobe krem hakkında ki yazım için buraya tıklamanız yeterlidir.

Strobe kremin büyük boyunu hiç bir zaman bitiremeyeceğim için almam ama oil control lotion bence yağlı ciltler için ideal bir krem,zaten biz ne yapsak da cildemizde ki yağ salgısını ömür boyu kurutamayacağız ( belki yaşlanıp,hormonlarımız kafayı yiyince :) ) sadece cildimize düzenli bir şekilde bakarak,temizliğini yaparak kötü görüntülerden,sivilcelerden vb durumlardan koruyabiliriz.
Kızlarrrrrrr  cildiniz yağlıysa sevinin biz daha geç yaşlanacağınız ve kırışacağız ehhehe :))))
Ürünü online olarak incelemek veya satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Mutlu günler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...