14 Nisan 2014 Pazartesi

MAC STROBE KREM !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Son 1 haftadır şahsi işlerimin yoğunluğundan ve şirketçe bir fuar haftası içerisinde olduğumuzdan hem yorgunluktan hemde vakitsizlikten sizler için yeni konular hazırlayamadım ama bugün itibariyle hem bilgisayarımın başına hemde bloguma kavuştum.Tabi bu süre içerisinde maillerine,yorumlarına geç cevap verdiğim veya veremediğim sizlerden özür diliyorum sebebi tamamiyle yukarıda ki satırlar valla benim suçum yok :)

Gelelim #gününkonusu na ...Son zamanlarda herkesin sıkça bahsettiği hatta mac kozmetiğin online alışverişleri sırasında küçük boyunu hediye olarak gönderdiği ( kampanya bitti )  meşhur strobe kreme .


Bloglarda ve çevremde o kadar bahseden olunca bende geçenlerde bir mac ziyaretimde nedir bu ? diye sormak istedim ve o sırada ki uygulama gözüme çok cazip gözüktüğü için büyük boyu olmasa bile ufak boyunu edindim.

*Vitamin ve yeşil çay içeren kremimiz yorgun,solgun,akşamdan kalma ciltleri anında canlandırma ve parlak bir görünüme sokma vaatini veriyor tabi bunun yanında cildi nemlendiriyor ee adı üstünde krem azcık nemide olsun :)


*Peki yukarıda ki özelliklerine sadık kalabiliyor mu ?  bu krem derseniz ben çok mucizeler beklenmediği sürece gayet başarılı bir krem olduğunu düşünüyorum isterseniz fondötene karıştırın,isterseniz günlük kullandığınız nemlendiriciye damlatın,isterseniz de makyaj sonunda elmacık kemikleri,burun ve alın ortası gibi aydınlatmaya müsait alanlara uygulayabilirsiniz.


*Ben gün içerisinde makyaj yapmayacaksam nemlendiriciye bir lokma damlatıyorum he tabi damlatıyorum diyorum ama ürün sandığınız kadar sıvı değil orta bir yoğunlukta.

*Yağlı bir cilde sahip olduğum için satın alırken özellikle bu konuyu sordum.Ürünü tek bir cilt tipi kullanır diyemeyiz herkes rahatlıkla kullanabilir dediler ama yinede kullanım oranını minimum yapıyorum ki parıl parıl olmayayım diye.


*Ben bu kremi nars illuminator aydınlatıcıların en açık rengine benzettim,hem kıvam olarak hemde görüntü olarak aynı gibi duruyorlar,sadece narsın tonu daha pembemsi.

*Ürünün hafif bir kokusu var ama hem çok tatlı hemde anında kaybolan bir koku o yüzden bu konuda hassas olanlar rahatlıkla kullanabilir.


*2 boy olan ürününün birde mac'in klasik pompalı cam şişesinde likit hali var aynı fiyat olmasına rağmen mac muaları ısrarla normal tüp şeklindekini almamızı öneriyor çünkü o daha yoğun bir yapıda ve daha kalıcıymış.


*Ben büyük boyunun 103 TL olduğunu duyunca açıkçası almaktan vazgeçtim.hem bitirebileceğim bir ürün değil hemde 103 tl'ye başka başka şeyler alabilirim diye düşündüm ama yine ısrarlar sonucu küçük boyunu aldım.Küçük boyu geçen ay mac kozmetikten alışveriş yapana hediye olarak gönderiliyordu bilseydim o kampanyadan mutlaka yararlanırdım :) Küçük boyu 37 TL ve seyahat boyu olmasına rağmen çabuk biteceğini hiç sanmıyorum.

*Aydınlatması ve canlandırma özelliğinden dolayı bence herkesin makyaj çantasında bulunması gereken bir ürün hatta yanmış,bronz tenlerde yazın daha hoş duracağını düşünüyorum,büyük boyu gereksiz pahalı olduğu için eğer aklınızda bu tarz bir ürün almak varsa küçük boyunu edinmenizi tavsiye ederim.


Mutlu günler :)

2 yorum:

  1. O kampanyadaki küçük boy bu küçük boy değildi yalnız. :) O bayaa bir küçüktü. :) 6 ml mi 12 ml mi ne demişlerdi onun için. 6 olma ihtimali daha yüksek çünkü ben kampanyadan yararlanmayı düşünmüştüm ama sonrasında değmeyeceğine karar verip vazgeçmiştim. :) 10 ml den fazla olsaydı büyük ihtimalle merakımı gidermek için alırdım bir şeyler. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam o zaman sevindim :) bende bu boy zannetmiştim daha küçükse sorun yok ama yinede denemek için kampanyadan yararlansaydım diye pişman oldum çünkü damla damla az miktarda kullanılan bir ürün olduğu için uzun bir müddet idare ederdi :) sevgler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...