7 Nisan 2014 Pazartesi

NE GİYDİM ? SLİP-ON SNEAKERS !

Herkese mutlu haftalar
Ne zamandır ne giydim ? postları yapmadığımı fark edince geçen haftalarda ki sıcak günlerden birinde giydiğim baharlık bir kombini sizlerle paylaşmak istedim.


Gayet rahat,herkesin kolayca kombinleyeceği cinsten parçaları birleştirerek kendimi sokağa attım ama kısa paçalı pantolon ve kısa çoraplarla ayak bileklerinin çıplak kalması için bence daha erkenmiş çünkü acısı sonrada fena halde çıktı.Toplasan 2-3 kere hatrı sayılır sıcak günlerde giydiğim halde 1 aydır toparlanamaz haldeyim , öyle üşütmüşüm yani :) Sizde benim gibi yalancı bahara aldanmayın aman dikkat :)





Kazak : Sateen / Pantolon : Mango ( eski sezon ) / Ayakkkabı : Beymen Club 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...