23 Nisan 2014 Çarşamba

REAL TECHNİQUES : Expert face brush / buffing brush karşı karşıya !

Herkese 23 Nisan Ulusal egemenlik ve çocik bayramından günaydınlar efendim.Öncelikle tüm çocukların,içinde ki çocukla yaşayanların,Egemenlik ve Atatürk aşığı olanların bayramını kutlar konuma hızlıca bir giriş yaparım :)

Aslında 4-5 ay kadar geciktirdiğim bir konu var bugün satırlarımda ama o kadar fazla konuşuldu,yazıldı,çizildi ki inanın hem şaşırdım hemde bende konuya dahil olmak için vakit bulamadım.
Önceleri Ülkemizde olmayan sadece İnstagram vb. satış yapan hesaplarda bulabileceğiniz ya da cloud10 gibi sitelerden sipariş vereceğiniz ama şimdilerde migros vb. marketlerde satılan Real Techniques fırçalardan bahsediyorum.



Ben yılbaşı üzeri özel olarak piyasaya sürülen Sam's picks setinden almıştım ve gayette severek kullandım ama tabiki de eleştireceğim şeyler olacak bu durum içinde sıkça kullandığım 2 fırçayı ele almak istedim.Başlıkta karşılaştırma dedim ama aslında peke öyle değil.

EXPERT FACE BRUSH : 


*Basık,kesik,elips şeklinde olan fırçamız alışılagelmişim dışında bir görünüm içerisinde.
*Edindiğim bilgilere göre kılları elle kesiliyormuş ve taklon yani resim ve kozmetik fırçalarının üretildiği kıllardan üretiliyormuş.
*Kılları yumuşacık ama fazla sık olduğu için tok bir görüntü veriyor.
*Özellikle sıvı fondöten,kapatıcı,bb krem kullanımlarında kullanmanızı öneriyorum çünkü şekli itibariyle burun kenarı vb. bölgelere ürünü çok iyi yayıyor,ben kapatıcı kullanımlarında kullanıyorum gayet başarılı bir görüntü veriyor.
*Benim bu fırça ve biraz sonra anlatacağım fırçayla ilgili şikayetim;bence ürünü fazlasıyla emiyorlar.Bunu daha önce kullananlardan hiç okumadım  veya duymadığım için şaşırdım ama elimin üzerine sıkıp oradan fırçaya batırdığım sıvı herhangi bir ürünü tek fırça darbesiyle hiç oluyor.Bu sebeple ufak bölgelere  kapatıcı vb.ürün uygulamalarından kullanmak bana daha mantıklı geliyor.
*Uygulamalar esnasında yüzde herhangi bir fırça izi bırakmıyor.
*Yukarıda ürünü emiyor dedim ama bu fırçanın hakkını da verelim çünkü ürün kullandığının ten ürününü çok güzel ve canlı bir şekilde uyguluyor ve süper bir görüntü sağlıyor.
*Ürün uygulamalarından sonra fırça ne yazık ki ıslak kalıyor.
*Kolay yıkanıyor,kolay kuruyor.
*İdeal bir boyutta olduğu için kolay taşınıyor.

BUFFİNG BRUSH


*Expert face brushdan sonra yukarıda bahsettiğim set içinden çıkan buffing brushı cloud10 sitesinden aldım.
*Yine sıvı uygulamalar için kullanılması tavsiye edilen fırça bence expert face b. birbirine çok benziyor.
*Bazı kullananlarda bu ürünün toz yapıda ki ürünler için olduğunu okudum ama bence sık kıllarından dolayı fazla ürün alarak,çirkin uygulamalar yapmamız olası yoksa bütün fırçalarda zorda kaldıkta toz ürün sürebiliriz.
*2 ürün arasında kararsız kaldıysanız expert brushu tavsiye ederim çünkü şekli itibariyle daha kullanışlı olacaktır.
*Kıl,yıkama,kuruma vb. konularda hiç bir farkları yok.
*Bu fırça genelde fondöten uygulamak için kullanıyor deniyor ama bb krem vb. ürünleride rahatlıkla sürebilirsiniz.
*Bu fırçanın tek farkı göz altı kapatıcısı sürmenizde kalın bir uca sahip olduğu için sıkıntı yaratabilir.
*Ben yine sıvı ürünleri fazla emdiğini ve bu sebeple de ıslak kaldığını düşünüyorum.
*Sürüş sırasında iz vb. bir durum oluşturmuyor,pürüzsüz bir görünüm veriyor.
*Bu ürün aslında yedirme fırçası olarak adlandırılıyor yani kontür ve aydılatıcı uygulamalarımızı birbirine yedirmek ve karıştırmak için ideal bir fırça.

Setin içerisinden bir kaç tane daha fırça çıktı tabi ki ama sürekli olarak kullandıklarım ve yanımdan ayırmadığım fırçalarım bunlar , ilerleyen günlerde başka fırça tanıtımlarıyla sizlerleyim
sevgiler :)




1 yorum:

  1. *Expert face brushdan sonra yukarıda bahsettiğim set içinden çıkan buffing ... expertfacebrush.blogspot.de

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...