8 Nisan 2014 Salı

SEACRET SPA MALTEPEPARK AVM'DE AÇILDI !

Herkese tekrar merhabalar
Daha önce ürünlerini deneyerek,etkileri karşında şaşırdığım ve çok beğendiğim seacret spa markasından size şurada bahsetmiştim.

İstanbul Avrupa yakasında oturduğum için sadece belli başlı avmlerin içerinde görebildiğim marka yakın bir zamanda Anadolu yakasında bulunan Maltepe Park avm'nin içerisinde açılmış.

El,ayak ve vücut bakımı içerikli ürünleri bulunan markayı mutlaka ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye ederim çünkü denediğiniz de sizde fazlasıyla etkileneceksiniz ;) Keşke Türkiye üzerinden bir siteleri ve online satışları da olsa da şehrinde bulunmayanlarda kolayca ulaşabilse ürünlerine  diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum :)
Mutlu günler


3 yorum:

  1. Ben de gormustum Maltepe'de ama bakmamistim . Simdi keske baksaymisim diyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O taraflarda başka hangi avmde var bilmiyorum ama denk gelirseniz mutlaka ürünlerini denemenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  2. merhaba ben Almanyada Seacretin lisansli bayiligini yapiyorum. Seacret 21.yüzyilin ticaret sistemi olarak görülen Network Marketing sistemine gecis asamasinda. bu demektir ki Seacret Spa lar zamani geldiginde kapanacaktir. ve Seacret in bütün Ürünlerine Internet üzerinden Online satin alma imkaniniz olacaktir.Su ana kadar Network Marketing sistemi AMERIKA.AVUSTRALYA.MEXIKO.DOMINIK CUMHURIYET ve KOREA da yürürlüge gecti.Ve Kasim ayi itibariyle Almanyada da Network Marketing systemine Start verilecek. Seacret in amaci 77 Ülkede bu sistemi yürürlüge sokmaktir. Ilerleyen zamanda sizleri bu kaliteli bakim Ürünleri hakkinda daga net bilgilendirecegim. görüsmek üzere...

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...