2 Nisan 2014 Çarşamba

VANİLYA CLUB 2014 NİSAN KUTUSU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Normalde ayın 5'inde gelen vanilya club kutusu bu ay süpriz yaparak 1 nisan'da yani dün geldi.Şu zamana kadar gönderilen ürünleri severek deneyen ve boyutunu eleştirmeyen ben bu ay açıkçası pek memnun kalmadım ama yinede gelen ürünleri merakla deneyeceğim.
Az ve öz resimlerle ürünlerin açıklamaları al satırlarda sizlerle ..

Kutunun içerisinden bu ay ; Hello kity kajhal sürme , lcn kırmızı lipstick , lierac çatlak ve yaşlanma karşıtı krem , 2 adet kaş/kirpik boyası 

Kutu içerisinde kajhal sürme ve lierac çatlak kremi dışında kullanacağım  bir şey olmaz sanırım çünkü rujun rengi pek benlik değil ve kaş-kirpik boyasını da kendim yapacak kadar cesaretli değilim .Zaten kullanmadığım ürünlerin ziyanını ve çöpe atılmasını önlemek amacıyla blog satışında sattığım ürünlerin yanına hediye olarak koyuyorum.



Muhtemelen kutunun içerisinde en merak edilen ürün yukarıda gördüğünüz kaş-kirpik boyası olacaktır.Kullanım biçimi ve etkileri için aşağıda ki satırları okumanızı tavsiye ederim.






Vanilya club ailesine teşekkürler ama bu ayın kutusu pek bir renksiz bence.
Bir daha ki kutuda görüşmek dileğiyle ...


4 yorum:

  1. Merhaba :) kas ve kirpik boyasini benefit kas bar uygulamasinda kullaniliyor :) kina ozlu bir boya ve kaslari besledigi icin bende olmayan yerlerimde kas cikartti diyebilirim. Oyle boya diyince sac boyasi gibi degil 3 veya 4 dakikada oluyor sadece normal kaslarinizi belirginlestiriyor o yuzden korkmaya gerek yok :) ama kullanmadan once kas etrafiniza mutlaka vazelin surun :) 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ettim aslında öyle bir uygulamaya da çok ihtiyacım var ama adı boya olunca pek cesaret edemedim açıkçası ama yinede denemeye çalışacağım hatta benefit bara gitmek ne zamandır aklımda belki vesile olur :) Çok teşekkürler detaylı açıklama için :)

      Sil
  2. iyi ki almamışım bu ay kutuyu hiç kullanacağım ürün yokmuş içinde ben de o kaş-kirpik boyamaya cesaret edemezdim tabi hepsi kalırdı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bir şey kaçırmadın diyebilirim,benim bu ay hiç hoşuma gitmedi aynı miktarda ürün olmasına rağmen sanki boş ve renksiz geldi kutu :(

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...