8 Nisan 2014 Salı

WEDDİNG WHİTE !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Malum havaların yavaş yavaş ısınmasıyla düğün ve nişan gibi desti izdivaç sezonu da yavaş yavaş açılmaya başladı.
Hayatım boyunca ileride bir gün evlenirsem şayet diye hayal kuyularının dibine düşmedim ve bu sayede de hiç bir zaman illa şöyle olsun illa böyle olsun , gelinliğim buradan , duvağım şuradan olsun diye sabit fikirlerim olmadı çünkü çevremden ve en yakın arkadaşlarımdan edindiğim tecrübeleri de heybeme koyarak bu tarz organizasyonlarda ne kadar az takıntı,ne kadar az sabit fikir o kadar kafa  rahatlığı ve huzur :) Yakın bir zamanda evlenecek olan adaylara da de bir çok çiftin sağdıçlığını yapmış bir tecrübe olarak rahat olup,kendilerini sıkıntıya sokmamalarını tavsiye ediyorum,tabi çevrenizde ki yakınlarınızın da yardım ve destekleriyle.

Yukarıda model vs. konular için sabitlenmedim dedim ama tabi ki de herkesin olduğu gibi benimde kendime ve vücut tipime yakışan başka başka tarzlar olduğu için bunları göz önünde bulunduracağım tabi şayet bir gün o gün olursa  :)

Birazdan aşağıya sıralayacağım görseller fazlasıyla beyazlık,iç geçirme,''ayy süper'' efektleri yaratabilir :) ve yine görsellerden yapacağınız analize göre eve ben sırt dekoltelerine ayrı bir hayranım tabi dozunda olduğu sürece.

















2 yorum:

  1. Bizden geçti ama hepsi birbirinden güzel modeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Banada şu an baya uzak ama Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...