20 Mayıs 2014 Salı

EV YAPIMI MASKE !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Geçen hafta ülkemizin içinde bulunduğu kara günlerden dolayı yeni post girememiştik ama acıdır ki hayat devam ediyor ve elden bir şey gelmiyor ve sizden ricam kimseyi üzüntülere - kırgınlıklara verdiği tepkilerden dolayı yargılamayın her koyun kendi bacağından asılır. neyse konumuza dönelim ..

Bu yazıda geçen haftanın yazısı ama yayınlamak bugüne kısmetmiş.El ve tırnak maskesi başlığını okuyunca azcık şaşırmış olabilirsiniz ama aslında bu yazı evde can sıkıntısından hazırlanmış ve keşfedilmiş olan bir karışım bakım kreminin hikayesidir.Ellerde veya tırnaklarda beklettiğim içinde maske sıfatına layık gördüm kendilerini ..


Benim manikür yaptırmadığımı belki hatırlayanlarınız vardır.Öyle doğal bir insanım havasından değilde tırnaklarımı alıştırmadığım için birde ömür boyu o külfeti kendime yüklemek istemedim çünkü yeterince uğraştığımız detay bakımımız var :)

Bende manikür yaptırmadığım için zaman zaman kuruyan tırnak kenarlarım ve ellerim için elime geçerse kullanıyorum.Bazen bir el kremi,bazen bir yağ,bazen vazelin vs. vs. Yine böyle bir günde evde ki bir kaç kremi karıştırıp etkilerini görmek istedim .

1çay kaşığı vazelin
1 çay kaşığı sudocream
1 çay kaşığı nuxe çok amaçlı yağ


Tarif çok basit hepsini karıştırıp sürün :) ben ilk seferde sadece tırnaklarıma uyguladığım için çay kaşığı oranları bana biraz fazla geldi ama aynı karışımı ellerinizin bütününe de uygulayacaksanız çay kaşığını 2 ye çıkarabilirsiniz.


Ben 5-6 dk. beklettikten sonra yıkadım ama siz rahatsız olmazsanız tüm kremi ellerinize yedirerek yolunuza devam edebilirsiniz ama hatırlatmamda fayda var sudocream diğerlerine göre birazcık yoğun olduğu için bu kremin emilmesi biraz zaman alıyor o yüzden yıkamanız en iyisi.Hee ellere diyorum ama eğer o gün işim olamasaydı bu maskeyi kesinlikle ayaklarıma uygulardım özellikle topuk bakımında fazlasıyla etkili olacağını düşünüyorum .

Ben uygulama sonrası ellermde bıraktığı hissi çok beğendim.. yumuşacık ve aydınlık
Eğer sizinde evinizde kenarda köşede bekleyen ve bitirmeniz imkansız olan ürünleriniz varsa karışım yaparak kullanabilirsiniz ama sakın bilmediğiniz bir şeyi cildinizde denemeyin !!!

Mutlu günler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...