13 Mayıs 2014 Salı

FAVORİ BAKIM KREMLERİ !

Herkese günaydınlar ve mutlu günler
Havalar yavaş yavaş ısınmaya başlarken mevsim değişikliklerinden ve rüzgarlardan oluşan cilt kurumalarına en iyi çözüm cildinize uygun olan bir nemlendiricidir.Tabi cilt kuruması dedim ama el,ayak,dudak,yüz bölgeleri genel olarak bu başlığın içerisindedir.

Ben hayatım boyunca hiç bir zaman vıcık vıcık kremlenmeyi sevmediğim için kremlerden yana pek bir merakım olmadı ama yinede evde zor zamanlar için bulundurduğum favori bakım kremlerimi sizinle paylaşmak istedim.

1-Sudocream  : 


Resimden farkettiyseniz sudocream bir bebek pişik kremi .Bir kaç sene önce güzellik -bakım konularıyla fazla haşır neşir olanların kullanıp içerisinde ki çinko sayesinde cildi yenilediği keşfedilen bebek pişik kremlerinden cilde en uyumlusu sudocream.
-Tüm yüze vıcık vıcık kullanılması tavsiye edilmiyor.
-Örneğin cildinizde ufak ve yara veya sivilce kalıntısı varsa onun üzerine sürebilirsiniz.
-Kullanımında bir sakınca görülmüyor fakat herşeyin olduğu gibi çinkonunda fazlasının cilde zarar olduğu düşünülüyor.
-Çinko cildi yeniliyor ve eğer gerçekten etkisini gösterirse bebek gibi bir cilde sahip oluyorsunuz.
-Ben bebeklere kullanılan birşey yetişkin cildine ne kadar zarar verebilir ki mantığıyla kullanıyorum ama burun kenarlarımda ki kurumalara , kulak iç ve arkasında ki kabuklanmalarıma sürüyorum.bu konuda gayet başarılı.
-Eczanelerde satılıyor 3 boyu var bu en küçüğü kolay kolay biteceğinide sanmıyorum.

2-Neutrogena Besleyici bakım kremi :


Geçen yaz bir arkadaşım sayesinde tanıştığım bir kremdir.
-Bronzlaşma zamanları,soyulma dönemlerinde fazlasıyla işime yarayan
-nem oranı çok yüksek,
-Yağlı bir his bırakmayan ama cildi tüm gün yumuşacık yapan
-Kokusu hafif ve hoş bir bakım kremi
-Neutrogena bu konuda oldukça başarılı bir marka , her ne kadar gliserinli el kremlerini sevmesem de bu bakım kremini mutlaka tavsiye ederim.
-Migros,gratis,watsons vb. tüm marketlerde satışı mevcut.

3-Vaseline Jelly Cocoa butter : 

Bu ürün için favori dedim ama aslında daha geçen ay piyasaya çıkan yeni bir ürün.Ambalajının farklı ve çok tatlı olması merakımı fazlaca uyandırdığı için geçen günlerde aldım.
-Ürün butter isminde geçiyor ama bildiğimiz vazelin .
-Kakaolu olması sizi sevindirmesin ne yazık ki kokusu biraz ağır.
-Normalde sade vazelinlerde olan kokuyla kakao kokusunun karıştığı düşünülürse bana oldukça kötü geldi.
-Yukarıda ki madde bu ürün için bir tek eksi yöndü.
-Nemlendirmesi,kalıcılığı,sürdükten sonra elde yağlı bir his bırakmaması benim en sevdiğim özelliklerinden biri oldu.
-Ben kıvamından dolayı daha etkili olacağını düşündüğüm için ayak-topuk-tırnak bakımında kullanıyorum bu konuda da oldukça başarılı.
-Ürün hakkında araştırma yaparken aynı ürünün kahverengi kapaklısı olanda var ama aralarında bir fark var mı yoksa keyfi bir durum mu bilemedim.
-Yine tüm kozmetik ve büyük marketlerde bulabilirsiniz.

Sevgiler :)


4 yorum:

  1. Ben de Vaselin Cocoa Butter'ı çok severek kullanıyorum.
    Kokusu dayanılmaz!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki bendede bir tek koku sıkıntı yarattı önce çok hoş sonra çok ağırlaşıyor ama ayak bölgesinde kullandığım için pek burnuma gelmiyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim , hem kokusu hem kıvamı çok hoş :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...