28 Mayıs 2014 Çarşamba

FAVORİ GÜNEŞ ÜRÜNLERİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler :)
Aslına başlığa ''güneş kremleri'' diye bir başlık attım ama pek bir sınırlı geldi gözüme o yüzden ''ürünleri'' diyerek yelpazeyi genişletmek istedim .
Malum önümüz cayır sıcak,tatil,güneş,deniz,kum  :) tabi benim için yazın genelini bu kategorilere sokmak yanlış ama yinede kışın bile kullandığımız güneş kremlerinin faktörlerini veya bize sunduğu vaatleri arttırarak yeni üürnlerle güneşe çıkmaya hazırlanabiliriz.Tam acaba ne alsam ? hem güzel bronzlaşsam , hem cildimi korusam diyordum ki pat mail kutuma sephoranın popüler güneş ürünleri eki düştü,bende fikir olması açısından sizinle paylaşmaya karar verdim :)

Şahsi araştırmalarım sonucu dikkatimi en çok çeken ürün yukarıda görmüş olduğunuz lancester tan deepener oldu.Lancester güneş ürünleri konusunda baya başarılı bir marka ama bu ürün korumaktan çok Eda Taşpınar havasında parlak parlak bronzlaşmayı hedefliyor bence.renkli bir ürünmüş,koyu renk bikini veya mayolarla kullanılması öneriliyor çünkü renginden dolayı boyayabiliyormuş.Daha önceleri 6 faktörmüş ama şimdi 15 çokkkk beyaz değilseniz bence şans verebilirsiniz :) 

Her 10 kadından 6-7sinin çantasında yaz kış bulunan güneş kremlerinden biridir.Nerden biliyorsun derseniz özellikle sarı ambalajından dolayı şıp diye tanıyorum kendisini.Clinique benim cilt bakımı konusunda çok güvendiğim bir marka hesaplı ve kaliteli bir ürün isterseniz mutlaka tavsiye ederim ama bu ürün sadece yüz için bilginiz olsun.
Şimdi gelelim yalancı bronzluklara ..açık açık söylemem gerekirse ben otobronz olaylarını pek sevmiyorum özellikle yüz bölgesinde kullanımlar için pek bir korkuyorum çünkü çok beyazım ve elimin ayarının kaçmasından korkuyorum ..ama bacak,kol bölgelerinde özellikle kısa elbise giyeceksem hiç kuşkusuz kullanacağım ürünlerdir.Geçenlerde böyle bir ürüne ihtiyacım vardı ama yakınımda sephora olmadığından önümüzde ki günlerde size detaylı bir şekilde bahsedeceğim başka marka bir ürünü aldım .Tabi yukarıda ki ürün yine yüz için ama sephoranın yağ şeklinde vücuda sürülen bir bronzerı var bakınızzz aşağıda ki resimm :)  bulursanız mutlaka alın :)

Evet hem sephoranın seçtiği hemde benim beğendiğim ürünler bunlar ..çok fazla faktörlü ürünlere girmek istemedim çünkü her cilt tipine uygun ayrı ayrı bir sürü ürün var ve yanlış kullanımlar sonucu ciltte sivilcelenme vb. sorunlara yol acabileceği için özellikle eczanelerde satılan markalardan tercih ederek uzmanlara danışarak satın almanızı ve evde durmuş olan güneş yağlarınızı,kremlerinizi kullanmamanızı öneririm.
Sevgiler , bol güneşler :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...