21 Mayıs 2014 Çarşamba

MAC ALLURİNG AQUATİC EXTRA DİMENSİON BRONZER : DELPHİC

Herkese günaydınlar
Geçen hafta piyasaya çıkan mac'in su damlalarından ilham alınarak hazırlanan ''alluring aquatic''koleksiyonundan bahsetmiştim sizlere.

Genelde dönemsel olarak çıkan koleksiyonlardan ne yazık ki yararlanamıyorum çünkü benzer ürünlerin elimde bulunmasından dolayı pek ihtiyacım olmuyor ama ne zamandır istediğim bir bronzer pudraya fazlaca övgüden ve ambalaj güzelliğinden sonra tepkisiz kalamadım.



Ben online olarak aldığım için aklımda acaba diye hep bir soru işareti kaldı çünkü online oalrak bir çok şey alsam da daha önceden kullanmayıp numarasını ve rengini bilmediğim bir ten ürününü alacak cesaret bulamıyorum kendimde ama bu sefer ki ürün bir bronzer olduğu için koyu olmasında pek sakınca görmedim.

Alırken yeni bir ürün olduğu için yerli bloglarda hiç açıklama veya tanıtım bulamadım ama yabancı bloglarda rastladığım bir kaç açıklamayla 2 renkle piyasaya sürülen bronzerın ''delphic '' renginin açık tenli insanlara daha iyi uyduğunu ve görüldüğü kadar koyu olmadığı yazıyordu,bende tercihimi delphicten yana kullandım .

Gelelim ürün özelliklerine;
*Ben çok fazla bronzer yanlısı bir insan değildim ama son bir kaç senedir özellikle ilkbahar ve yaz ayların herkesin makyaj çantasında bulunması gerektiğini düşünüyorum çünkü esmer bile olsanız yüzde ki solukluğu bir tek kaliteli bronzerlar götürebiliyor,kaliteli diyorum çünkü bazı bronzerlar gerçekten toz kiremitten hallice.

*Delphic de benim için kaliteli sınıfına soktuğum ürünlerden biri tüm yüzümde makyaj varsa kontür ya da allık amaçlı kullanıyorum , eğer canım makyaj yapmak istememişse tüm yüzüme büyük pudra fırçasıyla gezdiriyorum.


*Aslında ürün içerisinde ki hafif ışıltı ve parlaklıktan dolayı kontür için uygun değil ama yinede kullanılanilir halde.
*Rengi görüldüğünden daha hafif ve doğal duruyor,diğer koyu rengi alsam mı diye düşünmedim değil hani.
*Açılı bir fırça ya da geniş ağızlı ve sık kıllı büyük bir pudra fırçası sürmeniz için işinizi görüyor.
*Bu koleksiyonun ambalajı ve yapıları çok güzel olduğu için hem görsel olarak kirlemiyor hemde tozutmuyor.
*Yağlı bir cilde sahibim ama yağlanma,parlama gibi bir sorunla karşılaşmadım.
*İçerisinde ki hafif ışıltı ve parlaklık sizi korkutmasın hep mat hep mat nereye kadar yaz geliyor azcık parıldayalım :)


Eğer aklınızda şu sıralar bir bronzer almak varsa mac'e mutlaka uğrayın derim bu ürünün koleksiyon içeriği olduğundan dolayı sınırlı sayıda olduğunu da unutmayın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...