6 Mayıs 2014 Salı

MAC KOZMETİK ''ALLURİNG AQUATİC'' KOLEKSİYONU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Belirli aralıklarla,genelde içerik olarak olmasa bile ambalaj olarak piyasaya sürülen sınırlı sayıda ki mac koleksiyonlarını bilirsiniz.
Ben genelde bu koleksiyonlara ne yazık ki yetişemiyorum çünkü almaya karar verene kadar ya tükeniyor ya da hali hazırda ki renkler,ürünler bana pek uymuyor.

Bu hafta mac kozmetik yeni bir koleksiyonla görücüye çıktı bildiğim kadarıyla şu an sadece online sistemleri üzerinde lansman amaçlı satılan koleksiyonun adı ; Alluring Aquatic ..

Su damlalarını andıran özel paketlemesiyle satışta olan koleksiyon da farlar,rujlar,allıklar,ojeler, fırçalar ve özellikle bronz pudralar dikkat çekiyor.

Genelde naturel ve sade tonlardan oluşan koleksiyonda benim en beğendiğim şey bronz pudraları ve allıkları oldu.Daha alıp almamak arasında kararsızım diye yazacaktım ki tekrar bir bakıyım ürünlerin içeriklerine dediğim an kendimi bronz pudra ve koleksiyon dışı bir maskara alırken buldum :)


Aslında yakından incelediğimde bu koleksiyonun yapıları ve renkleri tam benlik ..bu yüzdende makyaj çantamda bu tarz renklerin çokluğundan dolayı pek ayrım yapamadım ama ben özellikle mavi ışıl ışıl ambalajlarına bayıldım :) 






Ürünleri incelemek ve satın almak için buraya tıklamanız yeterli olacaktır :)
Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...