12 Mayıs 2014 Pazartesi

MAC PATENTPOLİSH DUDAK KALEMLERİ !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Öncelikle dün post girmediğim için bugün rötarlı olarak tüm annelerin ve anne adaylarının anneler gününü kutluyorum ve hızlı bir şekilde konuma giriş yapıyorum :)

Son zamanlarda neredeyse her hafta mac kozmetiğin yeni bir iş birliğini ya da yeni ürünlerinin tanıtımını duyuyoruz , görüyoruz açıkçası bu yenilikleri beni kendilerine bağımlı yapmaya itti ve son 1 kaç aydır macden başka ürün kullanmaz oldum.Bol seçenekleri ve o seçenekler arasından cildime,yüzüme,gözüme,dudağıma uygun ürünlerin olması beni çok memnun ediyor.


Sabah yine bir mac duyuru mailiyle gözümü açtım güne.
Mac'in yeni ürünü patentpolish dudak kalemleri ..

Hem parlatıcı hem dudak kalemi olarak kullanılan ürün; renkleri ve bence duruşuyla oldukça beğeni toplayacak gibi.Daha geçen hafta ruj aldığım için bu ürün alımımı birazcık erteliyorum ama ne zamana kadar karşı koyarım bilmiyorum çünkü tombul dudak kalemleri bana her zaman çok sempatik ve kullanışlı gelmiştir.


Şimdilik size duyuru niteliğinde bir yazı yazıyorum ürünün diğer dudak kalemlerine gööre mat değilde parlatıcı içerikli olduğu dışında da pek bir bilgim yok ne yazık ki ..Ürünü incelemek ve almak için buraya tıklamanız yeterlidir.

Mutlu günler ..:)

2 yorum:

  1. Henuz bekleyen o kadar cok rujum varki artik almak istemiyorum ama kalem rujlarada zaafim var bayildim bunlara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benimde kalem rujlara karşı ayrı bir sempatim var , eçen hafta macden ruj almasaydım kesin kaçırmazdım ama biraz bekliyeceğim bence :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...