29 Mayıs 2014 Perşembe

MAKYAJ DOLABI : ÜST KAT !

Herkese güzel günler
Ne zamandır yazı olarak hazırlamak istediğim ama bir türlü fırsat bulamadığım bir konuya spontane bir şekilde giriş yapmak istedim .
İkea'nın meşhur makyaj dolabını hatırlarsınız mutlaka , hani şu kat kat olup en üst katında kapaklı,aynalı bir bölmesi olan dolabı.Aslında yatak odaları için türlü amaçlarla kullanılsa da benim alış amacım takı,toka,makyaj malzemesi,parfüm vb. ürünlerimi sık kullanım sırasına göre kat kat yerleştirmekti ve tabi ki en üst kısma günlük elimin altında olması gereken bakım ürünlerimi kondurdum ve bu gün onları sizler için resimledim en alta da dolabın resmini ve ismini iliştirdim belki işinize yarar ;)


El,ayak,cilt,saç bakım ürünlerinin,parfüm,body splash ve deodorant gibi günlük kullanılan ürünlerin her zaman el altında olması için en üst katı onlara ayırdım.Normalde kapatılarak da kullanılan aynalı bu göz bu tarz ürünlerle doldurulunca ne yazık ki kapanmıyor ama bence bi problem yok . He ayrıca bazen arkadakini öne öndekini arkaya derken bu bölgede bir curcuna çıkabiliyor .Öyle zamanlarda fazlalık,bitmiş ürünleri eliyorum ve yenilerine yer açıyorum 




Benim oda mobilyalarımda ikeadan olduğu için aynı rengi bulmak zor olmadı ve bingo birebir renk seçeneğinin olması beni baya sevindirdi.Bu ürünün ismi ; İkea malm hus aynalı şifonyer :) 

Mutlu günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...