1 Mayıs 2014 Perşembe

''MEL BY MELİSSA SPECİAL'' SANDALETLER !

Herkese yeni bir aydan taze bir günaydın
Bu sıralar mağazalarda yeni sezonlar fazlasıyla dikkat çeker halde ama hava tam randımanlı ısınmadığı için açık ayakkabı veya yazlık elbise vs. denemek beni fazlasıyla üşendiriyor.

Elbise,bluz vb. parçalar kışın bile rahatça elde edilse de benim gibi sandalet delisiyseniz yeni sezonda beğendiğiniz parçaları ne yazık ki hakları olamayan paraları vererek almanızı tavsiye ederim çünkü kalmıyor sayın takipçi ..1 hafta sonra alırım dediğim hiç bir sandaleti bir daha yerinde bulamadım,bu sebeple de yaza yatırım yapmak amacıyla şu sıralar beğendiğim sandaletlere el koyuyorum :) Çünkü ben sandaletten başka hiç bir şey giymiyorum :) 

Tabi sandaletler çok düz taban ayakkabılar oldukları için rahat olanlarını seçmeniz önemli.Eğer gerçekten ayağınızda hissetmeyeceğiniz ve düzlüğünden dolayı topuğunuzu ağrıtmayacak mis gibi şeker kokan bir sandaletiniz olsun isterseniz Bilstore mağazalarında melissa lara bakmanızı tavsiye ederim :) 
Mutlu günler 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...