5 Mayıs 2014 Pazartesi

NE GİYDİM ? GÜLİZ UZER GÖMLEK !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Aslında bugün uzun zaman önce yazdığım ve ne yazık ki senelerdir unutamadığım bu tarihle ilgili bir yazım vardı zaman ayarında ama hayat öyle acımasız ve dengesiz ki ne zaman ne olacağı belli olmuyor falan filan
( yazar burada sinirlendi :) )  neyse efendim konuyu saptırmadan #gününkonusu na dönüyorum.

Güliz Uzer ..benim instagram hesabından keşfettiğim ama benden önce herkesin çoktan keşfetmiş olduğu genç ve güzel bir tasarımcı kendisi.Tasarladığı parçalar özellikle gömlekler tam benlik asimetrik formlara sahip olunca kış aylarında 2 adet edinmiştim.

Aslında bakıldığında klasik kesimde olan parçalar aslında en spor hallerinizde bile şık olmak için bicilmiş kaftan.Bende böyle bir günde gömlek,kısa paçalı pantolon ve slip sneakerslardan bir kombin yaptım.


Arkası asimetrik , kollarında tül detayı bulunan gömleğin düğümeli değilde önce fermuarlı olması bence değişik olmuş.Eğer sizde benim gibi asimetrik bluz veya gömlek sevenlerdenseniz Güliz Uzer'in sitesini ziyaret etmenizi öneririm. :) 
Sevgiler 


Gömlek/Bluz : Guliz Uzer
Pantolon : Mango
Ayakkabı : Beymen Club 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...