30 Mayıs 2014 Cuma

TANGLE TEEZER SAÇ FIRÇASI !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Saç bakımı deyince son zamanlarda şampuan,krem vb. uygulama ürünleri dışında artık bu grubun içerisine hep şekilleriyle hemde saçın ihtiyacını karşılayacak bir çok özelliğiyle taraklar ve fırçalarda girmekte.

İyon yayan taraklar,kaynak/çıtçıt gibi aç ekleri kullananlara özel taraklar,hassas saç derisine uygun taraklar,hacim vb. özellikleri sağlayan taraklar diye bir çok kategori ortaya çıksa da hangi grup vaat ettiğini yerine getiriyor işte o konu tamamiyle muamma :)

Son zamanlarda saçlarımın özellikle ense bölgesinde olan anlamsız dolanmaları her zaman kullandığım tarağımla taramaya zorlanınca bende piyasada ki meşhur taraklardan birini denemek istedim.Saçların kırıktır e git kestir demeyin hiç alakası yok çünkü saç kesmeye meraklı kuaför arkadaşlar bile o bölgede ki topaklanmanın kırık vb. bir durumdan olmadığını söyledi,gariptir ki nedenini hala bulamadım.



Durum yukarıda anlattığım gibi olunca bende ne zamandır merak ettiğim ve herkesin öve öve bitiremediği Tangle Teezer taraklardan edindim.Bir çok çeşidi olan taraklardan benim biliçsizce sadece rengini göz önüne alaka seçtiğim ''salon elite'' modeliymiş .

-Renkleri ve şekilleri dolayısıyla oldukça dikkat çeken taraklar hem eğlenceli hemde avuç içine kolayca yerleşip saçınızı dala kolay taramanızı sağlayan bir tutuş sağlıyor.
-Yukarıda bahsettiğim durum markanın en büyük iddiası ; saçı kolayça hatur hutur karıştırmadan taramayı vaat ediyor ve ilginçtir ki en karışık bölgeyi bile bir hamlede kolayca tarayabiliyor.
-Ucundan şıpır şıpır su damlayan saçlarınızı değilde , havluyla suyu alınmış nemli saçlarınızı daha kolay tarıyor.
-Islakken taradığınızda saçınızda ki elektiriklenmeyi önlemiyor ama ben gün içinde saçtamda taşıdığım bu tarağı bazen rüzgarlı havalarda fönlü saçlarımı üstten düzeltmek için kullanıyorum ve sonuç şahane oluyor sanki o sırada yeni fön çektirmişim edasında elektiriksiz ve pürüzsüz bir görünüm veriyor.


-Gelelim benim için ve benim gibi gür saçlarılara göre eksi bir özelliğine ; malum fırçasın kılları kısa ve iğnesiz olduğu için ne yazık ki saç diplerine ulaşması oldukça zor oluyor bu durumu sadece siz saçlarınızı tutam tutam ayırarak tararsanız görmezlikten gelebiliyorsuz ve uçlarında iğne olmamasından dolayıda fırça saçı tutmuyor.
Tabi yukarıda sıraladıklarım gerçekten hatrı sayılır gürlükte ki saçlar için geçerli.
-Hacim verme gibi bir özelliği olmadığı için bu konuda heveslenmeyin derim.

Fiyatı genel olarak çok ucuz değil ama migros,gratis vb. marketlerde incelediğim kaliteli tarak ve fırçalarda pek ucuz sayılmaz bu yüzden hem şekil hemde renk itibariyle farklı bir ürün ararsanız tavsiye ederim.hem çantayada sığıyor :)
Ben mutlu mikrop shop dan aldım bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...