9 Mayıs 2014 Cuma

TATİL KAFASI 1 !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Hava İstanbul dolaylarında ne yazık ki bugünde gri ..yağmur yağması yaz için sevindirici bir olay ama ara mevsimler beni her zaman daraltmıştır.
Bugüne şöyle melankoli bir yazı yakışırdı aslında ama kendim dahil hiç kimseyi bunalıma sokmamak adına özendirici ve iç çekişli bir yazıyla karşınızdayım :)
(ozz hats)


Tatil kafasıııııııı ... :) Nedir bu tatil kafası ?
Normalde tatil kavramından uzak olan ben son 2 senedir kar yağarken bile inşallah yazın güzel bir tatil yaparımın hayali içerisinde günlerimi geçiriyorum.Hayal diyorum çünkü benim ve ailemin ne yazık ki öyle haftalar veya aylar öncesinden tatil ayarlama gibi bir durumu yok pat diye ayarlayıp gidiyoruz :)

Bu sıralar yine fena halde tatil aşermesi yaşıyorum.Ayaklarımı cıp cıp denize sokayım,sahilde ki balıkçılarda kafa çekiyim,sessiz sakin oturayım valla başka birşey istemiyorum :) o yüzden kafam tatil beldelerinde,uçak biletlerinde ve bavul içlerinde :)

(mysabella)
Bu sene oturduğunuz yerden kımıldasanız da kımıldamasanız da eğer sezon trendlerini takip edenlerdenseniz taşlı veya plasik sandaletlerden mutlaka edinin derim.Taşlı sandaletler düğünlerde bile kurtarıcı olurken plastik sandaletlerde rahatlık konusunda yarış halinde.

(mel by mellisa)

Floral desenli parçalar ; yazın en kurtarıcı parça ve desenlerinden olan çiçekli elbise modellerinden ince ve havadar olanlarını edinerek bütün yaz üstünüzden çıkarmamanız olası.Genelde bütün markalarda değişik modellerde satılan bu parçalar bavullardada az yer kaplamalarıyla meşhur :) 


Ben İlköğretim hayatımın sonunda sırt çantası alışkanlığımdan vazgeçmiştim.fakat bu sıralar tekrar hortlayan sırt çantası trendi yine pek benlik olmasa da daha spor ve tatil kafası kullanımları için hem pratik hem ideal.


Espadriller ; rengi,tipi sizin zevkinize kalmış olan espadril modelleri hafif serin yaz akşamları için bence ideal.hem rahat hem de her kombine uydurmanız mümkün.


Tatile gidemeyip , bronzlaşma konusunda kendi yintemleriyle çaba gösterenler için tavsiye edeceğim hiç kuşkusuz sally hansen bacak spreyidir.Beyaz elbiseyle kullanmış biri olarak hiç akma ve bulaşma yapmadığını söylemek isterim.Ayrıca sadece bronzlaştırmıyor,bacakta ki minik kusurları da oldukça güzel örtüyor.
Eczane ve belirli marketlerde satılıyor.
Daha benimde kullanmaya fırsat bulamadığım Eda Taşpınar'ın meşhur bronzlaştırıcı yağları :) 
ve tatil kafasının olmazsa olmazı ; hasır görünümlü çantalar tabi ki :) Kimileri sadece plajda kullansa da kimileri günlük olarak da kullanıyor.Modeline göre bu durum değişebilir tabi ama özellikle çiçekli elbiselere en yakışan çanta modelleri bunlar oluyor.

ve pek tabi bu listede bol bol terlik,güneş gözlüğü ,mayo,bikinide olması lazım ama o ilerleyen günlerde ayrı bir post olarak sizlerle :) 

Tatil kafasının bu sezon ki ana parçaları bunlar.Eğer ayarlanmış bir tatiliniz ve geri sayım yaptığınız günleriniz varsa , pek tabi yazlık alışveriş yapacaksanız bu parçaları es geçmeyin derim :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...