7 Mayıs 2014 Çarşamba

VANİLYA CLUB 2014 MAYIS KUTUSU !

Herkese haftanın ortası diye anılan çarşambadan günaydınlar :)

Malum her ayın 5-6sı benim için vanilya club günü.Dün elime geçen kutuyu yine tüm heyecanım ve merakımla açarak inceledim.Bu ayın kutusunu gayet başarılı buldum çünkü kendini tekrar eden markalar yerine yeni ve farklı ürünler vardı.

Toplamda 5 üründen oluşan kutu bence bu ay oldukça başarılı.

Cecile ürünlerininden daha önce kullandığım olmuşmuydu hatırlayamadım bir türlü ama sanırım daha önce oje çıkmıştı kutulardan yanlış hatırlamıyorsam :) Farı her zaman kullanamam ama rujun rengi çok hoşuma gitti .Koyu ve alakasız bir renk çıkmadığı içinse oldukça sevindim :) 

Color Club ..daha önce duymadığım bir marka..10 küsür tl gibi fiyatlara satılıyormuş ama yapıları ve dokuları hakkında pek bir bilgim yok ve ne yazık ki bu renkte bana hiç uygun değil ...blog satışında ki hediyeler bölümüne eklendi bile :) 

Incoco da daha önce duymadığım markalardan ama ben kuru ojeleri oldukça seviyorum.genelde sephoranın kuru ojelerini kullanıyorum ama pembe-kırmızı arası bu renk de denemeye değer .

Ve scrub yani diğer bir değişle vücut peelingi diyebiliriz ...mandarin ve mangolu olduğu için oldukça merak ettim en kısa zamanda kullanacağım :) 

Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...