17 Haziran 2014 Salı

AH KENDALL VAH KENDALL !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Post resmini gören beyler bayanlar ''hopp o kim ya ? '' demeden tanıyanları es geçerek sizlere resimde ki zatı taktim edeyim önce ...Kendisi Kim kardashian 'ın biricik kız kardeşi Kendall Jenner ...1995 doğumlu olan bu çıtır kızımız koca popolu kardeşler arasında efsane diye tabir edilen cinsten ..


Yiğidi öldür hakkını yeme demişler ama güzellikten ölürken saçma sapan giyinmek nedendir diye sordum kendime ama zevkte ayrı bir mesele tabi ki ...

Aslında elbise yırtmaçları kapanırsa güzel ..belki onun dışında başka biri giyse böyle taşıyamazdı ona da eyvallah ama göze takılan , fazlalık duran , acaba ? dedirttiren bir görüntü sizce de yokmu ... lehen kemiklerini görmesek daha hoş olabilirmiş :)

Bugün eleştirisel yanım tuttu her yerde de Kendall'a denk gelince azcık yorum yapmadan geçmek istemedim:)

Sevgiler



3 yorum:

  1. Eleştirilerine tamamen katılıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe aklın yolu bir diyelim o zaman :) sevgiler

      Sil
  2. Bugünkümyazını okurken bunu da gördüm :) neydi ne oldu. Gerçi hala bir anneye benzemiyor ya

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...