9 Haziran 2014 Pazartesi

DAVİNES NOURİSHİNG SAÇ KREMİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Önümüzün yaz ve sıcak havalar olması sebebiyle biz istesek de istemesek de bir şekilde saçlarımıza temas eden güneşten,hava koşullarından , bazen üst üste yaptırdığımız saç uygulamarından vb. etkilerden dolayı saçlarımız kuruyup , yıpranıyor...ben saçıma fön dışında hiç bir şey yaptırmadığım halde ( no maşa , no düzleştirici ) saçımın fazlaca kalın telli olması en ufak bir rüzgarda bile yıpranmasına sebep oluyor.


Yukarıda saydığım sebeplerden dolayı taramakta zorluk çektiğim saçlarım için etkili bir krem,maske ararken ''davines'' markasına rastladım ...saç boyalarından,şampuanlara,kremlerden,bakım ürünlerine kadar bir çok ürünü olan markadan kendime uygun olarak seçtiğim krem ''kuru ve yıpranmış saçlar için'' olan saç kremiydi.
İlk defa kullanacağım için küçük boyunu almıştım ama şu an pişmanım valla çünkü çabucak bitti :)

*Yapısı hafif , saça ağırlık vermiyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor.
*Kolay durulanıyor ki bu benim için önemli çünkü saçlarım çok gür ve saçımdan çıkmayan zor bir ürünle uğraşamam.
*Normalde 10 dk. bekletip hatta o esnada tarayıp iyice durulanması söyleniyor ama 10 dk. çalışan insanlar için duş esnasında oldukça uzunca bir süre :) o yüzden 2-3 dk gayet yeterli oluyor çok yıpranmış bir saçınız yoksa tabi.
*Düzenli kullanımlarda saçı uzattığını duydum.Benim kullanığım ufak boy bir ürün olduğu için düzenli kullansam da o şekil bir etki olacağını düşünmedim açıkçası ama yinede merak uyandırdı,2.kes aldığımda bu iddiayı gözlemleyeceğim :)
*İçerisinde bir çok şey var üzüm ektrası,pirinç proteini,jojoba yağı,çarkıfelek çiçeği,badem yağı ve mandalina yağı gibi maddelerin hepsi ayrı ayrı saç üzerinde ki görevlerini gerçekleştirerek bakım yapıyor.
*Açıkçası normalden hallice kurtarılması konusunda ümidi kesilmiş bir saçınız yoksa bu krem gayet ideal.

Bildiğim kadarıyla Davines markası sadece kuaförlerde ve belli online sitelerde satılıyor.Yani kendileri eğer yanlışsam düzeltin beni ..marketlerde yok :)

Ben diğer saç ürünlerim gibi bunu da sachane.com dan aldım , sizde satın almak veya ürünü incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.

Bu bir bülten yazısı değil yanlış anlaşılmasın , normalde canlı fotolar çekmiştim evde ama nedense telefonumda bulamadım , sanırım yanlışlıkla silmişim bu yüzdende hazır fotolar kullanmak zorunda kaldım o yüzden yazı biraz bülten edasında affola :)

Mutlu günler

3 yorum:

  1. Bende senin gibi memnun kalanlardanım :) Takipteyim sizi de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olduğumuza sevindim :) Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz :)

      Sil
  2. hiç denememiştim,bulursam deneyeceğim:)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...