12 Haziran 2014 Perşembe

MAC ''FLUİDLİNE BROW GELCREME'' KAŞ JELİ !

Herkese güzel günler
Pazartesi günü aniden ortaya çıkan kaçamak tatil planıyla 2 gün ortalardan kayboldum bu yüzdende bloga yazı hazırlayamadım hatta instagram dışında diğer sosyal hesaplarımı pek kullanamadım am abugün kaldığım yerden kürkçü dükkanı misali hayata dönüyorum :)

Her güzel şeyin gibi bu tatilimin de bir sonu oldu,sezon açılmadan,her yer adım adım insan dolmadan deniz sezonunu açtığım için pek mesudum ilerleyen günlerde kısa ama öz bir tatil postı hazırlayacağım çünkü size anlatcaklarım var :)

Gelelim ana konumuza...havaalanından çıkıp eve gitmek için heveslendiğim akşam saatinde evimin uzak olması ve anormal bir trafik olmasındna dolayı vakit geçirmek için aplus avmde dolanmak zorunda kaldım .Bu esnada macden alacaklarımı almak için girdim ama ipin ucunu biraz kaçırdım sanırım.bu esnada mac mualarının ısrarıyla yeni çıkan suya dayanıklı ve oldukça kalıcı olduğu yapısından belli olan kaş jellerini denedim ve evet aldım :)



Kaşlarım döküldüğü ve kötü bir biçimde oldukları için kalem,far,jel vb. ne ürün bulursam deniyorum diyebilirim.Aslında rutin olarak x bir markanın kaş kalemini kullanıyorum çok da memnunum ama içerisinde ki bal mumu kaşlarını döküyormuş ve uzatmıyormuş :( bu konunun doğru olacağına inanıyorum çünkü kalem kullanmaya başladığımdan beri anormal bir şekilde kaşlarım hiç uzamaz oldu :(

*Mac kaş jeli mac'in eyeliner kavanozları gibi bir ambalajda
*3 rengi var renklerden 2si çok açık hatta sarışınlar için ideal renklerde diyebilirim diğer koyu olan ise dozunda kullanıldığında orta koyulukta ama saçlarınız çok sarı veya karamelse sizde koyu kalacaktır.
*Ben koyu renk olanını aldım ''deep dark brunette''
*Orada uygulatarak aldım,renklerin uygun olup olmadığını görmek için sizde deneyerek alın derim.
*Ne zamandır istediğim kesik uçlu kaş fırçasını da yanında alınca işim dahada kolaylaştı çünkü mecbur olarak bu ürünü güzel bir kaç fırçasıyla sürmeniz gerekiyor.
( o kadar uykusuzum ki suratsızlıktan öleceğim :) ) 

*Ben beceremem,süremem falan dedim ama kesik uçlu fırçayla çok pratik oluyormuş.
*Ürünün en sevdiğim özelliği kızıllanmaması çünkü her kalemde,her farda hatta kaç kontür ve dövmelerinde bile  mutlaka bir parça kızıllık oluyor.
*Jel olmasına rağmen kaşları sertleştirmiyor,yanlışlıkla yaptığınız bir el temasında falan çıkmıyor,bulaşmıyor.
*Sürdükten kısa bir süre sonra donuyor o yüzden sürerken azcık dikkatli olmanızda yarar var.
*Ben ilk denememde fırçaya fazla ürün aldığımı farketmediğim  için kaşımı biraz buladım ama dikkat.


Mağazalarda deneyerek alabileceğiniz ürünü istersenizde mac kozmetik online sistemdende alabilirsiniz.
Mutlu günler


2 yorum:

  1. güzel durmuş cnm,gayet doğal duruyor güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok soal canım beğenmene sevindim dış göz olarak , nasıl duruyor diye meraktaydım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...