2 Haziran 2014 Pazartesi

MAC KOZMETİK ''MALEFİCENT KOLEKSİYONU '' !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar hatta iyi aylar çünkü dün itibariyle yazın en sevilen aylarından hazirana girmiş bulunmaktayız hemde yağmur çamur :)

Tüm bereketiyle gelen yeni ay gibi mac kozmetikde bu yıl koleksiyon konusunda oldukça bereketli bir yıl geçiriyor bence ..Baş rolünde Angelina Jolie 'nin oynadığı uyuyan güzel masalından esinlenen Maleficent filmiyle aynı isimde piyasaya sürülen koleksiyon benim için yaz ayları için uygun renklerde değilse de yinede oldukça beğeni toplayan bir koleksiyon .. ama bunda suç filmin vizyon tarihinde sanırım mac kozmetiğin değil .


Siyah göz makyajları,uzun kirpikler ,kırmızı dudaklar ve kırmızı tırnakların göz alıcı şekilde sunulduğu koleksiyon her zaman ki gibi sınırlı sayıda.Ben en çok koyu göz makyajı seven biri olduğum için 4'lü uygun tonlarda ki far paletini beğendim.Kendim ne zamandır 4lü bir palet oluşturmak istiyordum ama bir türlü fırsat bulamıyordum aşağı yukarı istediğim tonlarda olan bu paleti azcık daha inceleyerek almam olası ama hala kararsızım ...
Sevgiler ..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...