16 Haziran 2014 Pazartesi

MAC ''RAVİSHİNG'' LİPSTİCK !

Herkese günaydınlar ve mutlu günler
Son zamanlarda aldığım maillerden ve kendi arayışlarım sonucu kozmetik durumlarına göre herkeste yaza uygun bir renkte ruj,lipstick veya lipgloss arayışı var ...Kışın bordoları kırmızıları rahat rahat kullanırken yaz aylarında,bol sıcaklarda kırmızı veya bordo ruja uygun makyajlar biraz ağır kaçabiliyor.


Daha soft ve taze renklerde yaptığımız makyajlarda aradığımız yine aynı tonlarda doğal duruşlu,parlak ve canlı renklerde rujlar oluyor.

Ben kış sonunda keşfedip,çok severek kullandığım ve yanımdan ayırmadığım Mac ''ravishing''ruju size tanıtmak istedim.



*Yapısı creamsheen dediğimiz cinsten yani kremsi.
*Sürümü çok kolay
*Yapısı kremsi olduğu halde pek bulaşması yok ama kalıcılığının iddialı olduğunu söyleyemeyeceğim , tazelemeniz şart.
*Mat bir ruj değil ve bildiğim kadarıyla creamsheen serisinin hiç biri mat değil , ışıltılı bir görünüme sahipler bu da yüzümüze tazelik ve canlılık katıyor bence.
*Normalde parlak veya yağlı rujlar pek kullanmam çünkü ağız kenarlarımda tuhaf bir his bırakır ama bu rujda bu sorunla karşılaşmadım.
*Ben özellikle koyu göz makyajı yaptığım zamanlarda bu ruju kullanıyorum.
*Aynı serinin shy girl adlı rujuyla birlikte dönüşümlü kullandığım tonlar birbirine çok benzese de ravising daha mercan ve net bir renge sahip.
*İlk başta turunculuğu göze fazlaca patlasa da gayet doğal bir duruşu var.
*Özellikle beyaz ve buğday tenlilere çok yakışcağını düşünüyorum.
*Çok esmerler daha pembemsi tonlara bakarlarsa daha hoş duracaktır.



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...