26 Haziran 2014 Perşembe

NARS KOZMETİK'DEN 2 FAVORİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Nars kozmetik benim az ve öz alışveriş yaptığım , nokta atışıyla ürün aldığım ve çokça memnun kaldığım markalardan biridir.Siyah sade ambalajlarından mıdır yoksa bol renk seçeneklerinden midir bilmiyorum ama sephoraya girdiğimde önünden geçmeden çıkmam.

Bu sıralar tüm bloglarlarda,intagram hesaplarında ya da yapılan makyajların kullanılan ana ürünleri arasında denk geldiğim 2 nars ürününü size söylemek istedim.Aslında ben dayanamayıp edindim ilk izlenimlerime görede oldukça memnun kaldım ama fotoğraflamalarını vs. özelliklerini ele alamadığım için şimdilik sadece ön gösterim yapıyorum.İlerleyen günlerde detaylı tanıtımlarını yapacağım.

Nars than life lipgloss ...
Normalde parıl parıl lipglosları hem yapışkanlık hissinden hemde koyu renk göz makyajı iddiasız mat bir ruj kombinlerini tercih ettiğim için hiç almam...ama yaz aylarında nedense insan biraz renklenmek istiyor ...
Hiç aklımda yokken birden kendimi renk seçerken buldum ...yukarıda ki ve aşağıda ki resimlere göre bir çok renk seçeneği daha var özellikle mercan / turuncu tonlarının iddialı olduğu ürün ...kalıcığı,ultra parlaklığı ve dudakta kesinlikle hissedilmemesiyle benden tam puan aldı ...


Nars soft touch shadow pencil ...
Koyu renk kalemlere ,farlara doyamadığım bir dönem geçiriyorum , aslında kalem far almak hep aklımdaydı ama istediğim renk ve marka konusunda kararsızdım ...
Yine düşünmeden aldığım ürünlerden bir tanesi oldu ..yeşil,siyah ve altın pırıltılar içermesi benim için daha güzel oldu :) 

İlerleyen günlerde bu 2 ürün hakkında detaylı detaylı postlar yayında olacak :) 
Takipte kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...