19 Haziran 2014 Perşembe

NEW STUFF #ZARA !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Bu sıralar nedense güneş bir farklı doğuyor her sabah garip ama uykusuz olsam bile süper bir şekilde uyanıyorum , kimseyi takmıyorum , sadece yaz içerisinde tatil olarak değerlendirebileceğim tarihleri ayıklıyorum,dostlarımla içiyorum geziyorum,alışveriş yapıyorummm,gereksiz ağlama krizlerine girmiyorum..hatta trafikte bile sinirlenmemeye başladım ..araba kullanmam bile yavaşladı diyebilirim ...bütün bunların hepsi benim için garip şeyler çünkü uzun zamandır hayatımı geçtim , şehrime hatta semtime uğramayan bir takım belirtilerdi aman nazar değmesin diyelim konumuza geçelim :)

Yukarıda ki ''alışveriş yapıyorummmm'' cümlesinde ki vurgu dikkatinizi çekmiştir eminim ne zamandır zaralı bir post yapmadığımı fark edince yeni sezonla ilgili birazcık bir şeyler yazayım dedim ..

Zara benim en sevdiğim,çok sevdiğim ve dolabımın %90 gibi bir bölümünü kaplayan bir markadır.
*Çok sevmeme rağmen mağazalar arasında ki ürün farklılığı , popüler ürünlerin her mağazaya gelmemesi , internet sitelerinden gördüğümüz bir şeyi mağazalarda öldür Allah bulamamamız benim gibi bir çok zara severin canını oldukça sıkıyordur eminim.
*Eğer şanslıysanız ve güler yüzlü , iyi niyetli , yardımsever bir zara satış danışmanına denk gelirseniz işte o zaman aradığınızı buldunuz veya hiç bulamamayı garantilediniz demektir çünkü onlar sistemden nereye? ,ne zaman? ,hangi benden de? ,hangi renkte?  sevkiyat olacağına kadar görüyorlar aklınızda bulunsun .
*Bide mağazada aldığınız bir ürünü internet sitelerinde veya diğer hiç bir mağazada bulamama durumunuzda var ki aldığım bir elbiseyi sizler için sitelerinde aradım ama kesinlikle bulamadım.
*Bu sezon yine zaradan 3-5 parça bişeyler aldım ama nedense bu yaz zara yaz sezonu gibi değilde sanki sonbahardan kışa geçen bir konseptte ...hala fiyatları gayet uçuk kalın kabanlar görebiliyorum , bol bol kot,gömlek vb. ürünlerde cabası ...
*Bu tuhaf yaz mı olsam kışta mı kalsam ? sezonu arasında kendime tabi ki nokta atışı ürünler buldum.buyurun

Yukarıda ki elbiseyi son 3 ziyaretimden beri görüyorum ama , denemeye üşendiğim için bir türlü alamamıştım ki sırf bu sebeple almadığım bir sürü elbise var zara da :) elbise kısmetimde varmış çünkü ben zarada tshirt bluz vb. ürünler dışında ki ürünleri ne yazık ki bir kereden fazla göremiyorum anında değişiyorlar :) İnanılmaz rahat ve cıvıl bir elbise günlük işte falan giyemem tabi ki ama yinede baktıkça içimi açıyor :) 


Siyah pantolon delisi olduğumu cümle alem bilir bu stil siyah bir pantolonu her kombinle çok rahat kullanıyorsunuz ..hafif likralı ve skinny modelinde olunca ister topuklu ister sandeletle işinizi görüyor ama çokkkkkk sıcak yaz günleri için azcık kalın ama akşamları özel bir yere giderken giyebilirsiniz :) 




Yıllardır bu stil dans ayakkabısı formunda , latin esintiler taşıyan ayakkabıları çok beğenirim :) ( cümleye bakkkkk ) :) Bilekten bağlı ayakkabılar doğru yerden olmadığı sürece ne yazık ki baldırları roberto carlos gibi gösteriyor ama bileğin altından olursa ve üzerinize midi boylarda bir etek veya elbise giyerseniz hem uzun boylu hemde ince bacaklı gözükmeniz olası :) Ayrıca ilk defa zaradan rahat bir topuklu ayakkabı almanın mutluluğunu yaşıyorum şaşırtıcı :) 



Aslında kırmızı çanta hiç hayalim değildi ama elimdeki çantalardan o kadar sıkıldım ki hiç aklımda yokken aldım çıktım ...kışında rahatça kullanabileceğim çantanın beni benden alan kısmı kuşkusuz bir sürü gözü ...:) 
Daha mini boyda Mavi ve toz pembe rengide var tavsiye ederim :) 

See u :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...