4 Haziran 2014 Çarşamba

VANİLYA CLUB 2014 HAZİRAN KUTUSU !

Herkese güzel günler
Bir haftadır açmayan havadan mıdır ? bitmeyen yağmurdan mıdır ? gelmeyen yazdan mıdır,yardan mıdır bilinmez acayip bir melankoli havasındayım ...sizde durum nedir bilmiyorum ama güzel günler,aydınlık havalar ve süper bir yaz bizi bekliyor öyle hissediyorum azcık sabır diyorum :)

Gelelim #gününkonusu na ..klasikleşmiş her ay bir seri haline gelmiş vanilya club güzellik kutusunun haziran ayını dün araladım.Her zaman ki gibi sanki biri bana sürpriz yapmış da şok olmuşum edasında heyecanla açtım.Bu ayın kutusunu beğendim.Hem dolu dolu hemde her zamankinden farklı markalarda ürünler var.Yine kullanacakları mı ayırdım kullanmayacakları mı ise; blog satışlarında satılan ürünlerin yanında hediye olarak koymak amacıyla başka bir tarafa topladım.ee hadi buyurun kutuya :)

Kutuda bu ay ;
*Boot's Bronzing flash bronzlaştırıcı yağ
*Pink sugar duş jeli
*Dolci boci ruj
*Regal bal ve süt özlü günlük krem
*Nuxe yorgunluk giderici serum
ve 
*Iceberg erkek parfümü testerı var.


Her ürünü ayrı ayrı merak ettim ama özellikle boots bronzlaştırıcı yağı ve regal bal özlü kremi ayrı bir merak ettim.

Dolci baci ruj daha önce başka bir versiyonuyla kutudan yine tam boy olarak çıkmıştı.Bir sürü meyveden hazırlanan bu rujlar renkten çok bakım durumuna önem vermiş.Bu seferki de çok güzel nem veren cinsten ama rengi hiç benlik değil;Kahverengi,simli bir ruj :) 

Pink sugar duş jeli;süper kokuyor daha kullanmadım o yüzden kalıcılığı konusunda bir bilgim yok 

Bu aylıkta bu kadar :) 
Mutlu günler ..

2 yorum:

  1. Her ay ilk siz paylaşıyorsunuz bana da fikir oluyor. Benim de şimdi geldi paketim. ben de pink sugar ve regal çıkmadı. Onun yerine botanics in mascarası ve liquid in bir kremi çıktı diğerleri aynı. Güle güle kullanalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Evet ne yazık ki kutularda farklılık olabiliyor , aslında adil bir durum mu bilmiyorum ama farklı olan ürünlerde bazen tam boy veya tester krizi yaşanabiliyor..geçen aylarda botanics maskara çıktı kutudan diye hatırlıyorum bende ...
      güle güle güzel günlerde kullanın :)
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...