3 Temmuz 2014 Perşembe

2014 TEMMUZ ''ZARA''İNDİRİMİ !

Herkese merhabalar
Bugün yeni yazım yoktu fakat bilmek isteyeceğinizi düşündüğüm bir duyuru yapmak istedim.
Senede sadece yaz ve kış olarak 2 kere indirime giren ve diğer mağazaların aksine indirim zamanlarını sır gibi saklayan zara yani inditex grubu bershka,massimo dutti,pull and bear ..vb. markalar bugünden itibaren stok tüketene kadar indirimde ...


Stok tüketme işini nereden biliyorsun diyenler için hemen bir kısa açıklama yapayım ..Geçen senelerde indirimlerin ne zaman sona ereceğini merak eden zatalim mağaza müdürüne bu soruyu yöneltti ve indirimlerin bitmediğini sadece stokları eriyen parçalardan azar azar kaldıkça ana mağazalarda ( capacity ve istinyepark ) toplandığını söyledi , yani belirledikleri süre ellerinde ki indirimli ürünler bitene kadar.




6 yorum:

  1. İndirimi indirim değil ki.. Bir kere çok kaliteli değil, kalitesini geçtim sezon fiyatları nerdeyse bir Network, İpekyol, Twist ayarında. Orta kaliteli ürünler gereksizce pahalı... O yüzden indirime girdiğinde de normal bir mağaza fiyatının bile üstünde kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size katılıyorum dün yakınımda ki zaraya bir göz attım ve hiç bişey almadan çıktım çünkü indirime girer diye beklediklerim yoktu ve fena talan edilmiş haldeydi ...fiyatlarda nadir ürünlerde iyiydi ama yine tatminkar değildi ..

      Sil
  2. bır sey buklamadım cok da ınmemıstı belkı ondandr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hiç bir şey almadım bu indirimde bulamadım daha doğrusu , hem daha çok inmemiş hemde illa bunu alayım diyeceğim hiç bir şey gözüme çarpmadı :)

      Sil
  3. panpalar pull and bear'in olsun zara'nın olsun indirimden yararlanabileceğim online kanalları var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi sitelerinde türkiye üzerinden online satışları ne yazık ki yok ama zaman zaman trendyol.com da indirime giriyorlar ..bide http://www.modagram.com/zara/marka/928 bu linktede zaranın ürünlerini bulabilirsiniz.
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...