16 Temmuz 2014 Çarşamba

BİLİR MİYDİNİZ ?



Bugünlerde yine sayfa sayfa yazılar yazıp hatta bir dönem niyetlendiğim ve son zamanlarda sevdiğim birinin aklıma tekrar toktuğu kitap olayına asılasım var ama bir yandan bir gazla satırlarıma başlarken bir yandan da üşengeçlikten ölür vaziyetteyim.
İnanılmaz bir uyuma isteği,kafayı kaldıramama,eve oturmanın alerjik reaksiyon gösterdiği bedenimle bırakın evden çıkmayı koltuktan hatta yataktan kendimi doğrultamama belirtileri içerisinde yaşayıp gidiyorum evdekiler durumdan oldukça endişeli olay o kadar ciddi düşünün yani :(

İşe gidiyorum tüm günü öldürüyorum akşam üstü itibariyle inanılmaz bir göz kapanması,halsizlik,yemek yiyip çok komik saatlerde oturduğum yerde uyuya kalıyorum ve çoğunuz gece kalkıyorsundur deseniz de hayırrr sabah kadar deliksiz uyuyorum,arkadaşlarımın bebekleri bile benden geç yatıyor düşünün yani :(

Mutsuz da değilim tüm bu monotonluk arasında oysa ki yüzümü güldüren biri-birileri var Allaha şükür ...
Başlıkta bilir miydiniz ? dedim aslında konu farklıydı ama içimi dökesim varmış oluk oluk buralara ama yinede neyi bilip bilmediğinizi ? sorayım :)

Birini koşulsuz,şartsız sevmeyi ,
İçinizi,kalbinizi sorgulamadan yargılamadan ona açmayı,
Aynı şeylerden zevk aldığınızı öğrendiğinizde yaşadığınız hissi
Bir şeyi yanlış olduğunu bildiğiniz halde o anın mutluluğuna kapılarak yaşamayı
Geçmişe takılmanın çok yanlış olduğunu hayatınızın 27. senesinde anlayıp günü gününde yaşamayı bilmeyi
Özel bir günde giyerim kenarda dursun diyerek aldığınız şık bir elbiseyi hiç alakasız bir zamanda giyip mutlu olmayı
Kıskançlığın tatlı olduğu zaman güzel bir duygu olduğunu
Birini her koşulda özlemeyi,merak etmeyi,
Kendinizi garantiye almaktan vazgeçip sadece mutlu olmayı becermeyi
O onu demiş bu bunu demiş diye kendinizi yememeyi
Birini gülümsemesiyle dünyaya sahip olduğunuzu sanmayı ..
Heycanın hep taze olması gerektiğini
Aşkın hastalık  ve sevginin her fırsatta onu iyileştiren bir panzehir olduğunu
Gözlerinin içi gülen insanları çok sevmeniz gerektiğini
Kimseyi yaşına göre yargılayıp,sorgulamamayı
Büyük konuşmamayı
Hayatın intikam alma şeklinin bizim tahminimizden daha acı olduğunu
Biri sizi kırdıysa,üzdüyse hatta daha ileri gidip ağlattıysa yapmanız gerek tek şeyin sabretmek olduğunu
Hiç beklemediğiniz bir anda Allah'ın kalbinize mutluluğu kondurabileceğini
Eğer bir şey kaderinizde yoksa siz kendinizi parçalasanız da onun hiç bir zaman olmayacağını ama eğer o yazılmışsa hiç bir şekilde ondan kaçamayacağımızı ....

Sizde bilir miydiniz bütün bunları :)

"Evinize gitmediğiniz zamanlarda, nerede olduğunuzu merak eden birinin olması, çok eski bir insani gereksinimdir." /Margaret Mead/

Hadi ben kaçtımmmm :)


8 yorum:

  1. Bu çalışma, iş hayatı insanı mahvediyor...
    Eğer istersen mutluluk döner, dolaşır,dönüp seni bulur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen katılıyorum , insan zora gelince çekilmez oluyor ne yazık ki ..
      İnşallah o mutluluk isteyen herkesin başında dönüp dolaşır bulur :)
      sevgiler

      Sil
  2. merhabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ,sefalar getirdinizzz :))
      Sevgiler

      Sil
  3. Merhabaa bence bu güzel blog ismine güzel bir tema lazım! ^^
    Temaları azcık karıştırırsanız ya da birazcık bu işlerden anlıyorsanız oynamalısınız derim siyah bir tasarımdan daha çekici olacaktır emin olun :)
    Bu arada ben buraya Blog Keşfinden daldım ^.^

    Bana da beklerim kii ♥
    http://sensubatintamamisin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bende aynen sizin gibi düşün
      yorum ne zamandır ama bir türlü profösyonel bir yardım alıp halledemedim bu işi ,kendimde anlarım aslında ama yinede deneyimli bir elin değmesi daha iyi olacaktır,ama tavsiyenizi en kısa zamanda dikkate alacağım :)

      Sevgiler :)

      Sil
  4. Ne güzel yazmıssın... Umarın en kısa zamanda cok mutlu olursun :) Sayfan güzzel oldukça, takıpteyım bana da beklerım http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm içten mesajınız beni mutlu etmeye yetti bile :)
      sevgiler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...