10 Temmuz 2014 Perşembe

BRONZ YAĞLAR !

Herkese güzel günler
Yaz aylarının gelmesiyle güneşten ve havanın sıcaklığından dolayı belki yüz bölgesi olarak değilde bacak ve kollarımızda fazlasıyla kuruluk hissedebiliyoruz özellikle de denizle yani tuzlu suyla haşır neşir olanlardansanız bu durum daha fazla kuruluğa sebep olacaktır.

Bende yaz başında hem bu kurulukları önlemek hemde bronzluk vermesi açısından yağ,krem gibi ürünler arayışına girdim.Senelerce sally hansen bacak spreyi kullanmama rağmen daha farklı bir ürün istediğim için ( ki çok memnundum almayı düşünürseniz tavsiye ederim ) kısa bir araştırmayla bir çok markanın kuru yağlarınının bu amaca hizmet ettiğini öğrendim.

Ben body shop'dan honey bronze isimli uzunca bir müddet bitiremiyeceğim hem nemlendirmesi hemde renk vermesi ideal bir ürün buldum.İlerleyen günlerde sizin için detaylı bir yazı hazırlayacağım için şimdilik isim vermekle geçiştiriyorum konuyu ve benzer ürünleri nerede bulabilirsiniz onlardan bahsetmek istiyorum.İlla bu markayı alın diye ne yazık ki tavsiyede bulunmayacağım çünkü aralarından bazıları gereksiz fiyatlara satılmakta ve bu tarz ürünler benim için sezonluk olduğu için uzun çorap mevsimine kadar bitirebileceğimizi düşünmüyorum o yüzden bütçenize uygun olan , ışıltı ve nemlendirmesi iyi olanı seçebilirsiniz.

Ayrıca bu tarz ürünleri otobronzer olmadığını unutmayıp sadece hafif renk ve ışıltı verdiğini de hatırlatmak istedim.
Sevgiler

1-Body Shop Honey Bronze

2-Sephora Glowing body oil - ışıltılı vücut spreyi

3-Nuxe ışıltılı veya ışıltısız 2 seçeneğiyle çok amaçlı yağ

4-Caudalie ışıltılı vücut losyonu

5-Nars Body Glow

6- Mac To the beach Bronze body oil

7-Loreal glam bronze



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...