7 Temmuz 2014 Pazartesi

MAC BRUSH CLEANSER / FIRÇA TEMİZLEYİCİ SU !

Herkese mutlu haftalar
Son zamanlarda kozmetik sektöründe ki demirbaşların fırçalar olduğunu keşfettiğimden beri yatırımlarımla o yönde değişmeye başladı.Genelde ana yüz fırçaları bolca da göz fırçaları edindiğim için ve sadece kendim kullandığım için fırçalarımı temizleme konusunda bazen ertelemeler yapabiliyorum.

Ben normalde burada anlattığım şekilde bir temizlik yolu kullanıyorum ama bazen özellikle göz makyajı yardımcılarında farklı renkleri kullanmak için acil bir şekilde temizlenmesi gerekn fırçalar oluyor.Birbirine yakın renkleri kullanacaksanız aynı fırçalardan yardım alabiliyorsunuz fakat siyah far sürdüğünüz bir fırçayla tekrardan beyaz veya açık bir renk kullanmanız uygun olmayacaktır.


Yukarıda anlattığım durumlar için herkesin bolca övdüğü mac'in meşhur fırça temizleyici suyunu aldım.
*Evet ürün yukarılarda bahsettiğim gibi pembe bir su.
*Bana göre kokusu yok.
*İsterseniz peçeteye , isterseniz kaba döküp fırçaları içinde bekleterek veya sprey form bir şişe yardımıyla fırçaları temizleyebiliyorsunuz.
*Temizlemekten kasıt o an için anlık yüzeysel bir temizlik çünkü bu su derinlemesine bir temizliği vaat etmiyor.

*Ben ilk olarak havlu peçetenin üzerine bir miktar dökerek fırçaları o bölgeye sürttüm gerçekten de beklenilenden daha etkili bir temizleme sağladı.
*Bu ürünün sentetik fırçalarda daha rahat kullanıldığını okumuştum ama ben bi fark yaşamadım tabi ürün miktarını ayarlamakda önemli yoksa fırçaların kıllarına zarar verip onları kurutabiliriz.
*Ürünün tek dez avatajı bana göre şişesi.Bidon formunda ki şişe dökmeli kapak yani elinizin ayarını kaçırırsanız ürün boca olabiliyor.Bu durumundan kurtulmak içinde ürünü her hangi bir sprey kapaklı şişeye doldurabilirsiniz.

Bu ürünün benzeri başka hangi markada veya nerede var hiç bilmiyorum hatta var olduğundan da şüpheliyim ama aklınızda bu tarz bir ürün almak varsa bunu tavsiye ederim.

Sevgiler

2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...