16 Temmuz 2014 Çarşamba

SEPHORA COLLECTİON TOP 10 !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Bir kaç sene önce ülkemize hızla giriş yapan sephora mağazalarının taa parislerden müdavimi olarak girdiğim her şubelerinden eli boş çıkmayanlardanım ben . Bu bazen bütcemde fazla sarsıntı yapsa da bazende hiç aklımda olmadan aldığım ürünlerden fazlasıyla memnun kalıyorum.

Sephora bünyesinde bir çok ünlü ve lüks kozmetik,parfüm veya cilt bakımı markasını barındırdığı için fiyat aralığından dolayı çocuğumuzun gözünü biraz korkutmuştur ama daha önce sephoraya girmeyen veya giripte bir şeyler bulamayanlar için indirimlerde 5tlye bile bir şeyler edinebileceğiniz sephoranın kendi ürünlerinden oluşan ''sephora collection'' markasının top 10 ürününlerinden  bahsedeceğim size.


1-Sephora supreme cleansing foam : Sephora markasının hafif,temizleme köpüğüdür kendileri.Evde stokta bulundurduğum bu ürün cildi kurutmuyor ama cilt yağını çok güzel dengelediği için benim favorilerimdendir.Makyaj temizleme köpüğü diye geçsede ben ağır bir makyaja pek yeterli olacağını düşünmediğimden rutin cilt temizliğimde kullanıyorum .


2-Super foot Scrub : Naneli ayak peelingi ama diğerinden farklı ucunda fırçası bulunan bu ürün özellikle duş esnasında rahat kullanım sağlıyor ve içerisinde ki aloe vera özünden dolayı şişen,yorulan ve dinlenmeye ihtiyacı olan ayakları ferahlatıyor.

3-Sephora yüz pedi /diski : Bu ürünle isterseniz sadece suyla yüzününe masaj yapabiliyorsunuz isterseniz de kullandığınız peelinge yardımcı oluyorsunuz.Uzun zaman kullansanız da deforme olmayan bu pedler cildi kesinlikle acıtmıyor.


4-Sephora waterproff eye makeup remover : yani türkçe meali göz makyajı temizleme yağı :) Kasanın kenarında şu kadarlık indirime bu kadar oluyo kampanyasından edindiğim bu ürün benim gibi siyah göz makyajı sevenler için ideal bir ürün.Şişeyi çalkalayıp mavi ve şeffaf kısmı birbirine karıştırıp pamuk yardımıyla siliyorsunuz ve gayet başarılı bir şekilde makyajınızı kalıntısız çıkarıyorsunuz . detaylı bilgiler için ayrı bir post hazırlayacağım.


5-Sephora Cream Lip stain - Always red : bu ürünü en çok kış aylarında tercih etsemde gelmiş geçmiş en iyi,en kalıcı rujlardandır.Hatta o kadar kalıcı ki siz bile zor çıkarıyorsunuz gün sonunda .O yüzden sürerkende dikkatli olunması gereken bir ürün hata kabul etmiyor.Başka renkleri tabi ki mevcut ama bu kırmızının herkese yakışacağını düşünüyorum.


6-Sephora Instant nail polish remover : yani asetonsuz oje çıkarıcı :) İçerisinde ki süngerde bulunan sıvıyla tek hareketle parmağınızda ki koyu renk ojeyi bile çıkarıyorsunuz.Yine evde ki stoklu ürünlerden biridir.tavsiye ederim.Hatta bu sıralar aynı ürünün ayak versiyonu olanda çıktı ama daha denemedim eminim pratiktir.


7-Sephora ultra soothing fiber mask : mağaza testerlerı sayesinde keşfettiğim bir maske.İçerisinden  ıslak yüz şeklinde bir kağıt çıkıyor ve onu yüzünüzde 15 dk . bekletiyorsunuz ferahlama hafif yanma hissiyle birlikte aman canım ne oldu diyebilirsiniz ama ürünü yüzünüzden alıp yıkadıktan sonra ki canlılığı çok seveceksiniz.

8-Sephora Acne fighing roll on gel : Sivilcelere savaş açan rolon jel ..anında etki konusunda zaman zaman muallağa düşsemde düşenli kullanımda gayet etkili.Roll on ürün sevdiğim içinde benim için favori.

 9-Sephora nail patch art : tırnak stikcerları  ..ben senelerdir kullanıyorum ve ben çıakrtmadan kesinlikle çıkmıyorlar.Sıkıldığınız zaman asetonla gayet rahat çıkıyorlar.Ojeden daha pratik ve kuruma süresi olmadığı için daha rahatlar .Bir çok deseni mevcut.
10-Sephora eye blending brush : İlk aldığım fırçalarımdan biridir.Her konuda kolaylıkla kullanabiliyorum.Dökülme veya sertleşme yapmadı.Bu olmasa bile sephoranın fırça koleksiyonuna göz atmanızı öneririm.


2 yorum:

  1. merhaba :)
    etkinlik sayesinde keşfettim daha yeniyim
    banada beklerim :)
    http://busrakahyaoglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...