1 Temmuz 2014 Salı

VANİLYA CLUB 2014 TEMMUZ KUTUSU !

Herkese günaydınlar hatta tünaydınlar ve güzel günler :)
Normalde her yeni ayın 4-5i gibi gelen vanilya club kutusu bu ay temmuz 1 çoşkusuyla kapıyı çaldı.Bu ayı sevsem mi sevmesem mi diye düşünürken gelen kutuyla yine süpriz hediye almışım edasıyla bir sevinç dalgasına kapıldım . Bakalım bu ay kutuda neler varmış ?

Nashi ve lcn markasıyla dolu olan kutu bu ay beni fazlasıyla tatmin etti.İlk bakışta ürünleri bazıları tester gibi gözükse de özellikle nashi ürünleri kesinlikle tek kullanımlık değil içleri ağzına kadar dolu :) 


Lcn yazlık el kremi ..bana oldukça ilginç geldi ...ilk sürüşümde baya sıvı formunda aktı kullanmadan önce mutlaka çalkalayın derim ..nemlendirmesi gayet iyi kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor sanırım yazlık olmasının sebebi de bu :) 

Yukarıda görmüş oluğunuz minik şişe poshe adlı bir markanın topcoat oje kurutucusu  bu yaz sıcağında kurumayan ojeler için denemeye değer bence .

Ve yine lcn markasından bir ürün ...kıp kırmızı süper shine adlı kalem ruj ..daha kullanmadım ama kalem formada olması benim için + özellikte aslında evde bu tarz kırmızı rujum olduğu için belki blog satış hediyelerine ekleyebilirim .

Ve nashi dry oil yani kuru yağ ..yukarıda ki resimlerde dikkatinizi çektiyse 2 adet daha paket nashi ürünü var onlar ise ; şampuan ve krem ..ben normadede argan olaran nashi markasını kullandığım için yabancıları değilim o yüzden mutlaka tavsiye ederim .

Bu aylık da bu kadar sevgiler :)  

4 yorum:

  1. Nasıl alıyorsun bu kutuyu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      https://www.vanilyaclub.com sitesinden üyelik ve ister aylık istersenizde senelik bir ücretle kutuyu temin edebiliyorsunuz.
      Sevgiler

      Sil
  2. Merhaba. Sizin kutu baya hızlıymış. Benim ki kargoda. Bir şey soracaktım. Vanilya hesabınızdaki gönderi detaylarıyla uyuyor mu gönderilen ürünler. Galiba ben yeni olduğumda, yani siz daha önce denemiş olduğunuzdan beni gönderimde Botanics tekli far var. Bana bütün ürünleri gelecek herhalde. :D Bir de sadece el kremi ve argan yağı aynı. Şampuan vs görünmüyor. Meraklıyım :D Bu ay da ilk siz yazdınız. :D Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Öncelikle çok teşekkür ederim :)
      Genelde kutular aynı oluyor ama yeni üyelerin geçmiş ürünleri denemesi için bazen farklılıklar olabiliyor,..bazende kutular arasında 1 ürün değişik olabiliyor.Benim kutumdan daha önce botanics farlardan çıktığı için sanırım sizin denemeniz için ürün farklılığı olmuş ...açıkçası bu durum bu şekilde mi bilmiyorum sadece tahmin yürütme benimkisi :) sizde güzel günlerde kullanın
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...