8 Ağustos 2014 Cuma

BENEFİT THEY'RE REAL AİLESİ !

Herkese mutlu günler
Yaz aylarının içerisinde cayır sıcaklardan yandığımız şu günlerde makyaj delisi olan ben elimi makyaj çantasına atmaz hale geldim çünkü en benim diyen ürün bile bu havalara meydan okuyamıyor ne yazık ki , bu sebeple de hem bir kozmetik rejimi yapmış oluyoruz hemde bu mevsimde cildimizi bolca dinlendirmiş oluyoruz.

Bu durumun gayet farkında olan kozmetik firmaları da yeni cilt ürünlerini piyasaya sürmek için havaların azcık daha serinlemesini bekliyor bence.Yakın zamanda ki sephora turlarımın birinde ne var ne yok diye bakındığımda bir kaç ürün dikkatimi çekti sizinle paylaşmak istedim.

Benefit They're real push up liner ...yani kısa adıyla eyeliner ..ama bu eyeliner piyasada ki diğer ürünlerin aksine kavanozda bir eyeliner değil ..kalem şeklinde bir eyeliner ve tek hamleyle düzdün sürüşü garantiliyor.Ben ilk olarak ufak boyunu ( tester ) deneyip onaylamıştım sonradan gidip orjinal boyunu edindim.
İçinizde bu eyelinerın isminin tanıdık olduğunu söyleyecekler olacaktır doğru tahmin çünkü push up liner meşhur they're real maskaranın ekibinden ...

Ucu aşağıda ki şekilde kesik bir biçimde olan eyelinerı ilk açtığınızda turuncu bir tıpa ile kapatılmış olduğunu göreceksiniz tıpayı çıkarıp çevirdiğiniz zaman ürün uca doğru geliyor benden tavsiye ilk olarak çok çevirmemeniz :) 

*siyahı çok net .
*kesinlikle akma,yağlanma,kusma,dağılma vb. kötü özellikleri yok 
*kalem şeklinde,tutuşu kolay
*Jel şeklinde olduğu için hemen donuyor gözünüzde o yüzden biraz dikkat etmekte fayda var.


Yukarıda ki grup they're real ekibi ...bana göre olmasada piyasada bu ürünlerin çok zor çıktığı söylendiği için benefit bu 2 ürün için bir göz temizleyicisi çıkarmış ...ben maskarayı çok rahat çıkarıyorum ama eyeliner için aynı şeyi söyleyemeceğim o yüzden dememekte fayda var .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...