29 Ağustos 2014 Cuma

İNSTABLOG : ELİDANİNASKCESMESİ !

Herkese haftanın en sevilen günü cumadan günaydınlar :)
Uzun zamandır neden yapmadığıma anlam veremediğim oysa ki sosyal medya ağlarıyla gayet haşır neşir olan ben geçen haftalarda geç olsun güç olmasın diyerek instablog alemine daldım.
Aslında sosyetik ismiyle instablog dediğim bu oluşumlar ben ve benim gibi blog yazan arkadaşlarımızın kendi şahsi instagram hesapları dışında blog konseptleriyle günlük paylaşımlar yapmasıdır.


Beni kendi şahsi hesabımdan takip edenleri fazla kişisel hallerimle boğmayım diye bende blogun instagram hesabını sizler için açtım :)

Kullanıcı adım : elidaninaskcesmesi
Herkesi beklerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...