1 Ağustos 2014 Cuma

KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM !

Herkese gün bitimine yaklaşmış olsak da hem yeni bir aydan hemde yeni bir yazıdan selamlar :)

GİRİŞ
Uzun zamandır gözükmediğimi hepiniz olmasa bile bir çoğunuzun farkettiğinin farkındayım çünkü ufaktan mailler gelmeye başlayınca kalkıp toparlanma vaktinin geldiğini bende anladım ...

Evet yoktum ve bunun birden çok sebebi ne yazık ki var ...
Öncelikle araya bayram vb. tatil eziyet karışımı günlerin girmesi
Yaşadığım bir kaç sıkıntı verici olay
Tatil özlemiyle yanıp tutuşmam
Sıcaklarla aramın pek iyi olmaması ve bütün bunlar sayesinde bilgisayarımdan ayrı düşmem en büyük etken ...

Bir kaç kere telefondan veya tabletten post hazırlamaya kalksam da yapanlar bilir hiç pratik bir durum olmadığından dolayı bende biraz ara vermeyi tercih ettim ...

Ben olduğum yerde dursam da hayatımda daha doğrusu çevremde bir kaç değişiklik var onada değinmeden açılış konuşmamı sonlandırmak istemedim her zaman ki gibi ...ee malum dünyadan daha hızlı dönen insanlar var :)

GELİŞME
''Gözden ırak gönülden ırak'' sözüne hiç bir zaman inanan biri olmayan ben bir kaç gün içerisinde yüzleştiğim gerçeklerle (yine , yeni , yeniden ) ve gerçek sandığım şeylerin yalan dolan olmasıyla bu konuya da canı gönülden katılmaya karar verdim ...demek ki hiç bişey için büyük konuşmamak ve yine hiç kimse için dağlar taşlar delmeye gerek yokmuş ....

Beni canlı,sanal,gerçek vb. ne ortamda tanırsanız tanıyın söylediklerimin gayet içten ve samimi olduğuna inanabilirsiniz yani ben birini gerçekten seviyorsam,içten ''canımmmm'' diye sesleniyorsam ve bir parçada olsa hayatımda yer açabiliyorsam ona ..o yer başımın üstü oluyor ayağımın altı değil...

Başımın üstünde yeri olan insanların hiç bir yaptığı ağır gelimiyor ama ricalarıma,isteklerime,zaaflarıma saygısızlık beni fazlasıyla çileden çıkartıyor ...çünkü inatlaşmak,brezilya dizisi edasında entirikalar çevirmek,kıskançlık oyunlarına girmek bir insanı farkında olmadan fazlasıyla incitebiliyo ve ne yazık ki bu oyunlar o insanı bi daha bıraktığınız yerde bulamamanıza neden olabilir ....

SONUÇ
Hayatında bu sebeplerden dolayı kalamadığım insanlardan özür dileyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum ...
Ben yeterince yorgunum bazı şeyler için ve bi hayata 'hoş'geldiğimi sandığım içinde fazlasıyla kırgın ...

Geri döndüğüm için mutluyum burası bazılarından daha dost,daha samimi,daha gerçek zaman zaman ....

Yeni yazılar için takipte kalın mujk ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...