28 Ağustos 2014 Perşembe

MAC KOZMETİK ''LOOK İN A BOX '' KOLEKSİYONLARI !

Herkese güzel günler
havaların hala nemden öldüğü günlerde makyaj malzemelerinden uzak durmaya çalışsam da yinede yeni çıkan koleksiyonlara karşı kayıtsız kalamıyorum.Normalde koleksiyon ürünü değilde orjinal ambalajlı ürünleri tercih eden ben hem koleksiyonların daha hesaplı olmasından bazende çok işlevsel setlerden dolayı bu sıralar tamamiyle koleksiyoner olmuş bulunmaktayım.

Geçtiğimiz haftalarda mac kozmetik sitesinde dolanırken rastladığım 4lü ruj,far paleti,lipgloss ve göz kaleminden oluşan setleri görünce bir kadın başka ne isterki dedim ve son  zamanlarda yatırım yaptığım en işlevsel takım olduğuna karar verdim aslında ürünleri tek tek inceleyeceğim ama yinede dayanamayıp sizler için görücüye çıkarmak istedim .

Farklı tonlarda ve renklerde bir kaç seçeneği olan bu koleksiyondan benim seçtiğim kahve ve yeşil tonlu göz makyajları ve hafif pembe dudaklar için ideal.


1 yorum:

  1. Kesinlikle çok güzeller. ama hep bulabileceğim renkler olduğu için bu koleksiyonu pas geçicem :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...