7 Ağustos 2014 Perşembe

VANİLYA CLUB 2014 AĞUSTOS KUTUSU !

Herkese güzel günler
sabahtan güneşli öğlenden itibaren simsiyah olan havada İstanbul ve çevresi şehirler için ne yazık ki dışarı çıkmak pek mümkün olmadığından bloglarda vakit geçirenler için bende geç kalmadan bugün elime geçen vanilya club ağustos kutusunu açmak istedim.

Dolu ve tatminkar ürünlerle dolu olan kutu şahsen benim hoşuma fazlaca gitti.

*Goldwell hacim verici saç spreyi daha önce başka bir versiyonuyla vanilya kutudaydı ama bence goldwell markası özellikle saç kremleri olarak çok başarılı 
*Palmers zeytinyağlı vücut kremi yine daha önce kakaolu versiyonuyla kutudaydı yine başarılı marka ve ürünlerden biri.

Yukarıda bahsettiğim 2 ürün dışında ki diğer ürünler marka olarak tanıdık olsada ürün olarak kutudan ilk defa çıkan ürünler o yüzden pek yorum yapamayacağım ama yinede zor günler için kurtarıcı olabilirler.
*Lcn simli eyeliner ..hemde beyaz :) göz içine beyaz kalem vb. ürünler kullanıyorum ama göz üstüne daha önce far dışında likit bir ürün kullanmadığım için pek yorum yapamıyorum ama yinede konsept makyajlarda işimize yarayabilir.
*Lcn far paleti ..ben ayrı ayrı renk tonlarını çok beğendim yeşilide siyahla karıştırıp kullanırsam benim için ideal bir palet olabilir.

*cecile diamond kırmızı ruj ve *bir adet yüz maskesi

Bu  aylıkta bir kutunun sonunda geldik :) önümüzde ki aylarda görüşmek üzere ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...