8 Eylül 2014 Pazartesi

2014-2015 SONBAHAR KIŞ RENKLERİ !

Herkese yeni bir haftadan günaydınlar :)
Son 1 aydır vitrinlerde ve raflarda yerini alan kışlık koleksiyona göz gedirmek inanın pek işime gelmedi.Bazen uzaktan çok güzel bir kaban veya kazak beğeniyorum ama ayağımda hala parmak arası terlikle dolanırken onları deneyim hele hele almak beni fazlasıyla daraltıyor ..

model olarak skinny, riped jeanlar , haddinden fazla kalın ve salaş örgü görünümünde kazaklar,pelerin tarzı kabanlar,geçen seneden devam eden iddialı renklerde retro görünümlü kabanlar-montlar , ince asimetrik bluzler ....


ben sade ve desensiz giyinmesini seven biri olduğum için bu sezonu yalın,desensiz görünümünden dolayı çok sevdim.

Renk konusunda size şu şu diyemeyeceğim çünkü aklınıza gelebilecek her renk bu sezona dahil ama özellikle deve tüyü rengi oldukça popüler ..benim genel olarak kendime yakıştıramadığım bir renktir aslında sırf deve tüyüne gıcıklığımdan kahve rengi bile giymem ben ama siyahla yaptığım karışımlarla deve tüyünü daha rahat kullanabiliyorum.



Onun dışında gri,siyah özellikle mavi ve yeşil tonları bu sezonda bolca rastlayacağınız renkler arasında ...


Benden şimdilik haberler bu kadar ilerleyen günlerde aldığım veya rastladığım iddialı kışlık parçalardan bir post hazırlamaya çalışacağım



 herkese iyi haftalar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...