22 Eylül 2014 Pazartesi

MAC MİNERALİZE CONCEALER !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar :)
Taleblerden post yapmanın zorluğunu bilenlerin beni anlayacağını düşünerek bu postta ki yazım ve görüntü hatalarımdan dolayı şimdiden özür diliyorum ..
Kısa ve net bir tavsiye yazısı olucak bu 

Mac kozmetik delisi olarak yeni keşfim mineral kapatıcı 
*hafif,ağırlık yapmıyor
*bir çok renk seçeneği var
*gün sonunda çizgilere dolmuyor
*fırçalı tüp şeklinde bir ambalaja sahip bu yüzden kolay sürülüyor.
*doğal bir görüntü veriyor
*göz altınız problemliyse ve fazlaca kapatsın istiyorsanız pek size göre değil diye düşünüyorum kapatıcılığı orta ama yinede daha etkili bir mac kapatıcı sizin işinizi görebilir.
*ben günlük makyajlarında sürekli kullanıyorum 
Ve yeni kullanmaya başlamama ramen çok memnunum 
Mutlaka deneyerek satın almanızı tavsiye ederim 
Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...