9 Eylül 2014 Salı

SONBAHARA UYGUN PARFÜMLER !

Herkese güzel günler
ben dahil çoğunuz farkındasınızdır ki herkes şu sıralar ''bir parfüm almak istiyorum ama acaba ne alsam ?'' sorusunu bolca sorar halde çünkü mevsim değişiyor havalar soğuyor ve yazın sıcağı sayesinde insan öldüren cinsten ağır parfümleri önlere alma zamanı :)

Şaka bir yana yazın kullanamadığımız daha iddialı daha kalıcı içerikli parfümlerimizi dolaptan çıkarma zamanı geldi ama bir önceki kış elinizde olanları bitirip yeni birşeyler arayışındaysanız sizler için bir kaç parfüm önerim olacak .

1-Lancome la vie est belle : yanlış hatırlamıyorsam geçen sene çıkan yeni bir parfüm.Bir ağır,biraz canlı ve durdukça süper kokan bir parfüm.Tesadüfen bir arkadaşım düğününde sıkmak için parfüm ararken ısrarla tüm parfümerilerin bunu önermesiyle keşfettim.Denemenizi tavsiye ederim.

2-Tom ford valvet orchid : Klasikleşmiş tom ford kokusunu hem erkeklerin hem bayanların ortak olarak kullandığını duymuşsunuzdur bu konuda beylere inat olsun diye biraz daha şekerli ve hafif yapılmş :) ben yaz akşamlarında özel bir yere gidiceksem kullanmaya devam ettim.evden çıkmadan yarım saat önce sıktığım için koku daha güzel bir hale geldi.Eğer tom ford kullanıyorsanız veya almayı düşünüyorsanız sadece 2 fıs ve evden çıkmadan önce sıkıcağınız parfümle dahada beğeni kazanırsınız aksi halde fena olabiliyor.

3-Miss dior cherie : Senelerdir dönüp dolaşıp aldığım tek kokudur.Bence yazında çok rahat kullanıyor ama kışın nemden uçup gitmediği için buram buram geziyorsunuz.birden fazla çeşidi olduğunu biliyorum ama farklarını ne yazık ki bilmiyorum :(

4-Ysl manifesto : Çok beğendiğim fakat kısmet olupda bir türlü alamadığım parfümlerden biri elimdekileri bitirirsem ilk tercihim bu olacaktır denemenizi tavsiye ederim .

Benim önerilerim bunlar tabiki çok fazla seçenek mevcut ama kalıcılıklarına inandığım 4 parfüm bu ve fark ettiyseniz açıklamalar şu ağacı,şu çiçeği var diye recete yazmadım çünkü ben ne kadar yazsamda parfüm koklanmadan ve denenmeden alınmaz :) . sizdende öneriler bekliyorum :)

sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...