4 Eylül 2014 Perşembe

VANİLYA CLUB 2014 EYLÜL KUTUSU !

Herkese yeni bir aydan günaydın :)
Her ayın 5ine doğru gelen vanilya club kutusu bu ay erken geldi ama benim yazı hazırlamam biraz uzun sürdü ne yazık ki :)
Kutuyu açmadan içerisinden gelen güzel bir kokuyla bu kutuyu seveceğimi hemen anladım :)
Kutunıun tamamı yukarıda ki ürünlerle dolu başta boş gibi görünse de tek tek bakıldığında hepsi gayet güzel şeyler.

Nuxe ürünlerini genel olarak çok başarılı buluyorum .Aydınlatıcı etki gösteren yıkama jeli ve bb krem bence çok kullanışlı özellikle bb kremi çok merak ediyorum daha kullanmadım ama özellikle kokusu çok hoşuma gitti.

Sine pıl ...daha önce duymadığım ve görmediğim bir ürün ..yüz bölgesi için tüy azaltıcı krem kendileri ama kullanımı ve etkisi hakkında pek bilgim yok ama denemeye değer bir ürün olduğu kesin 

Kutuyu açmadan içerisinde kokulu çay var sandırtan ürün :) Buram buram kırmızı meyve kokan bu ayıcığı ben çok sevdim ve hemen çamaşır çekmeceme yerleştirdim..klasik lavanta keselerinden,naftalin tabletlerinden sıkılanlar için çok cici bir ürün bence :)

Ve lcn kırmızı ruj :) ben genelde sonbahar ve kış aylarında koyu renk rujlar kullandığım için mevsim gelişiyle birlikte benim için ideal bir ürün oldu fakat gereğinden fazla kokulu bir ürün ...diğer kozmetik ürünlerinde koku sevsemde ne yazık ki klasik ruj kokusu dışında dudak ürünlerinde fazla koku sevmiyorum

Bu aylıkda bu kadar :) 
herkese güzel günler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...